تعمیرات یخچال امرسان در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  3. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  4. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20491.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

رهبران کمپین تحریم فیسبوک: ملاقات با زاکربرگ ناامید کننده بود

در هفته‌های گذشته شرکت‌های بزرگی به کمپین بایکوت تبلیغاتی فیسبوک پیوسته‌اند و این شرکت ضرر مالی هنگفتی کرده است. اخیرا رهبران این کمپین با مدیرعامل فیسبوک، مارک زاکربرگ و سایر مقامات این کمپانی جلسه‌ای را ...

در هفته‌های گذشته شرکت‌های بزرگی به کمپین بایکوت تبلیغاتی فیسبوک پیوسته‌اند و این شرکت ضرر - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بندر انزلی استان گیلان - مالی هنگفتی کرده است. اخیرا رهبران این کمپین با مدیرعامل فیسبوک، مارک زاکربرگ و سایر مقامات این کمپانی جلسه‌ای را ترتیب دادند که البته نتیجه مناسبی در پی نداشته است.

به گزارش Engadget، «جسیکا گونزالز»، مدیر عامل اجرایی «مطبوعات آزاد» و یکی از سازمان‌دهندگان این کمپین در بیانیه خود - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بندر انزلی استان گیلان - اعلام کرده:

«امروز صحبت قانع‌کننده‌ای مبنی بر اینکه زاکربرگ و همکارانش در حال فعالیت در زمینه مبارزه با نژادپرستی هستند، نشنیدیم. رهبران این شبکه اجتماعی بجای تلاش و زمانبندی برای ریشه کن کردن سخنان نفرت‌انگیز و اطلاعات جعلی، همان صحبت‌های قدیمی را تحویل ما دادند تا بتوانند بدون برآورده کردن انتظارات، ما را آرام کنند. این موضوع تمام نشده. تا زمانی که فیسبوک درخواست‌های ما را جدی نگیرد، به گسترش کمپین بایکوت ادامه می‌دهیم.»

«رشاد رابینسون»، مدیرعامل - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بندر انزلی استان گیلان - «Color of Change» که در این جلسه حضور داشته نیز - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بندر انزلی استان گیلان - آن را - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بندر انزلی استان گیلان - ناامید کننده توصیف کرده:

«کاملا مشخص است که آن‌ها هنوز برای برطرف کردن مشکل نفرت‌پراکنی در پلتفرم خود آماده نیستند.»

تعمیرات یخچال امرسان در شهر بندر انزلی استان گیلان

دیگر رهبران این کمپین نیز گفته‌اند:

«زاکربرگ همان صحبت‌های قدیمی مبنی بر بستن گروه‌های طرفدار برتری سفیدپوستان، ضد اسلامی و سایر گروه‌ها را ارائه کرده که چندین بار در گذشته شنیده‌ایم. بجای پاسخگویی به درخواست‌های بزرگترین تبلیغ‌دهندگان این پلتفرم که به جمع - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بندر انزلی استان گیلان - کمپین بایکوت تبلیغات StopHateForProfit# پیوسته‌اند، فیسبوک از ما می‌خواهد صحبت‌های قدیمی را قبول کنیم.»

سخنگوی فیسبوک در بیانیه‌ای عنوان کرده که این جلسه فرصتی برای شنیدن درخواست‌ها از سوی سازمان‌دهندگان کمپین و تایید مجدد تعهدات برای مقابله نفرت‌پراکنی در این پلتفرم بوده:

«ما برای دور نگه داشتن نفرت از پلتفرم خود، میلیاردها دلار در مردم و - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بندر انزلی استان گیلان - فناوری سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. ما برای جلوگیری - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بندر انزلی استان گیلان - از دخالت در فرایند رای‌گیری و سرشماری، سیاست‌های جدیدی وضع و بزرگترین کمپین - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بندر انزلی استان گیلان - اطلاع‌رسانی رای‌گیری در ایالات متحده آمریکا را راه‌اندازی کرده‌ایم. ما بیش از ۲۵۰ سازمان نژادپرستانه را در پلتفرم خود مسدود کرده‌ایم و گزارش‌های منظمی درباره تلاش‌های خود تولید می‌کنیم. ما می‌دانیم که بجای صحبت‌های خود، با عملکردمان قضاوت می‌شویم و از تعامل مداوم گروه‌ها با خود سپاسگزاریم.»

بر اساس اطلاعات گذشته، زاکربرگ و سایر مقامات اجرایی فیسبوک در جلسه‌ای خصوصی عنوان کرده بودند که حاضر به تغییرات سیاست‌ها بخاطر درصد کمی از درآمد خود نیستند. مدیرعامل این شبکه اجتماعی همچنین پیش بینی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بندر انزلی استان گیلان - کرده که در آینده نزدیک تبلیغات این شرکت‌ها دوباره شروع می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone