تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20487.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

مدل 4G آیفون ۱۲ احتمالا با قیمت ۵۴۹ دلار از راه می‌رسد

اپل در ماه‌های آینده از جدیدترین گوشی‌های خود رونمایی می‌کند که بر اساس جدیدترین اطلاعات افشا شده، مدل 4G آیفون ۱۲ با قیمت پایه ۵۴۹ دلار وارد بازار می‌شود و نسخه‌های پرو و پرو مکس ...

اپل در ماه‌های آینده از جدیدترین گوشی‌های خود رونمایی می‌کند که بر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس - اساس جدیدترین اطلاعات افشا شده، مدل 4G آیفون ۱۲ با قیمت پایه ۵۴۹ دلار وارد بازار می‌شود و نسخه‌های پرو و پرو مکس آن به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز می‌شوند.

امسال کاربران می‌توانند آیفون‌های 5G را - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس - بخرند، البته به نظر می‌رسد اپل کاربرانی که در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس - کشورهای کمتر پیشرفته زندگی می‌کنند را نیز مدنظر قرار می‌دهد. در حالی که گزارش‌های گذشته به قیمت ۶۴۹ دلاری آیفون ۱۲ سازگار با شبکه 5G اشاره کرده بودند، افشاگری اخیر قیمت نسخه 4G این گوشی هوشمند را مشخص کرده است.

بر اساس این اطلاعات، آیفون ۱۲ و ۱۲ مکس در نسخه‌های 4G با - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس - قیمت پایه ۵۴۹ و ۶۴۹ دلار به فروش می‌رسند و قیمت نسخه 5G آن‌ها به ترتیب برابر با ۶۴۹ و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس - ۷۴۹ دلار خواهد بود.

اپل در ادامه سال جاری میلادی از ۴ گوشی هوشمند رونمایی می‌کند که البته دو مدل آن به ابعاد نمایشگر یکسانی مجهز می‌شوند. آیفون ۱۲ صفحه نمایش ۵.۴ اینچی خواهد داشت، آیفون ۱۲ مکس و پرو از نمایشگر ۶.۱ اینچی بهره - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس - می‌برند و نسخه پرو - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس - مکس نیز با پنل ۶.۷ اینچی وارد بازار می‌شود. بر اساس تصاویر ماکت‌های این محصولات، اپل - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس - به سراغ لبه‌های تخت مشابه آیفون ۴ و آیپد پرو جدید می‌شود.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس

تمام مدل‌های 5G گوشی‌های آینده اپل به نمایشگر OLED و چیپست A14 Bionic مجهز می‌شوند. در حالی که آیفون ۱۲ و ۱۲ مکس با دوربین اصلی دوگانه وارد بازار می‌شوند، ظاهرا اپل برای مدل‌های گران‌تر دوربین اصلی سه گانه به همراه سنسور LiDAR درنظر می‌گیرد. انتظار می‌رود نسخه‌های پرو به ۶ گیگابایت رم مجهز شوند و مدل‌های استاندارد و پلاس ۴ گیگابایت رم داشته باشند.

علاوه بر قیمت این محصولات، اطلاعاتی درباره نمایشگر نسخه‌های پرو و پرو مکس نیز فاش شده است. بر اساس گفته افشاگر معروف، «Ice Universe» اپل برای این گوشی‌‌های هوشمند از صفحه نمایش با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند. اپل برای نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی خود نام - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس - ProMotion را انتخاب کرده که شاهد استفاده از آن در آیپد پرو جدید نیز هستیم. اپل می‌تواند با کاهش قیمت آیفون‌های جدید خود، باعث افزایش فروش آن‌ها در میان - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر نی ریز استان فارس - کاربران اندرویدی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone