تعمیرات یخچال کنمور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  2. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  5. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23885.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

دوربین های DSLR هدف تازه باج افزارها

باج افزارها مدتی است که به تهدید اصلی برای سیستم های کامپیوتری بدل شده اند و حملات گسترده ای که با کمک آنها ترتیب داده شده کاربران را از دسترسی به سیستم های شخصی، بیمارستانی، ...

باج افزارها مدتی است که به تهدید اصلی برای سیستم های کامپیوتری بدل شده اند و حملات گسترده ای که با کمک آنها ترتیب داده شده کاربران را از دسترسی به سیستم های شخصی، بیمارستانی، شهری، و حتی دولتی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - محروم کرده است. حالا محققان امنیتی هدف تازه ای را برای باج افزارها پیدا کرده اند: دوربین های DSLR .

Itkin در ویدیویی همچنین نشان داده که چطور توانسته از طریق وای فای یک - تعمیرات یخچال کنمور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - دوربین کانن E0S 80D را هک کند و عکس های موجود در اس دی کارت آن را رمزگذاری کند تا مالک نتواند به آنها دسترسی پیدا کند.

او همچنین خاطرنشان کرده که دوربین های DSLR میتوانند هدفی بسیار چشمگیر برای هکرها باشند: این دستگاه ها - تعمیرات یخچال کنمور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مملو از عکس های شخصی کاربرانشان هستند و مالک - تعمیرات یخچال کنمور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - دوربین نیز علاقه ای به از دست دادن آنها ندارد. در - تعمیرات یخچال کنمور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - یک حمله باج افزاری واقعی یک هکر میتواند مبلغ اندکی را بابت رمزگشایی از عکس های - تعمیرات یخچال کنمور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مالک دوربین طلب کند و این مبلغ معمولا - تعمیرات یخچال کنمور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به قدری پایین است که فرد راضی می شود آن را بپردازد و در عوض بدون دردسر به عکس هایش دسترسی داشته باشد.

چک پوینت اعلام کرده این آسیب پذیری در دوربین کانن را چند ماه پیش گزارش داده - تعمیرات یخچال کنمور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - و از آن زمان تاکنون با همکاری کانن مشغول تهیه پچ مورد نیاز است. هفته گذشته کانن یک گزارش - تعمیرات یخچال کنمور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مشورتی در حوزه امنیت منتشر کرد و از کاربران خواست که استفاده از شبکه های وای فای غیرایمن را کنار - تعمیرات یخچال کنمور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بگذارند و زمانی که از قابلیت های تحت شبکه دوربین های آن استفاده نمی کنند آنها را غیرفعال نمایند.

Itkin خاطرنشان کرده که فعلا با کانن در این رابطه همکاری کرده اما به خاطر پیچیدگی پروتکل مورد استفاده در این روش - تعمیرات یخچال کنمور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - حمله، - تعمیرات یخچال کنمور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - باور دارد که دیگر دوربین های DSLR هم در برابر آن آسیب پذیر هستند و تولیدکنندگانشان باید در این رابطه تدبیری بیاندیشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهتاج نوشته شده درتاریخ 1402/03/16
بچه ها سایت ***** یخچال کنمور 73022 شما را با ارزانترین قیمت و بهترین گارانتی تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone