تعمیرات یخچال می تگ در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  2. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13059.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

گزارش مالی ۲۰۲۰ شیائومی منتشر شد: رشد چشمگیر درآمد و سود

شیائومی در سال گذشته میلادی فروش بسیار بالایی را در بازار تجربه کرد و حالا طبق گزارش مالی این کمپانی برای ۲۰۲۰، سود آن رشد بیش از ۲۸ درصدی داشته است. چینی‌ها در سال ۲۰۲۰ ...

شیائومی در سال گذشته میلادی فروش بسیار بالایی را در بازار تجربه کرد و حالا طبق گزارش مالی این کمپانی برای ۲۰۲۰، سود آن رشد بیش از ۲۸ درصدی داشته است.

چینی‌ها - تعمیرات یخچال می تگ در شهر بابلسر استان مازندران - در سال ۲۰۲۰ با افزایش ۱۹.۴ درصدی درآمد مواجه شدند - تعمیرات یخچال می تگ در شهر بابلسر استان مازندران - و توانستند ۳۷.۷ میلیارد دلار درآمد داشته باشند. در همین سال، سود آن‌ها با رشد ۲۸.۷ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۹، به ۵.۶ میلیارد دلار رسید.

گوشی‌های هوشمند نقش بزرگی در چنین عملکردی داشته‌اند. این کمپانی سال گذشته میلادی موفق به فروش نزدیک به ۱۰ میلیون گوشی پریمیوم یا موبایل‌های با قیمت بالاتر از ۴۶۰ دلار شده است. اگرچه در این گزارش اشاره‌ای به میزان فروش گوشی‌های اقتصادی ردمی نشده، اما با توجه به افزایش چشمگیر - تعمیرات یخچال می تگ در شهر بابلسر استان مازندران - درآمد و سود، خریداران - تعمیرات یخچال می تگ در شهر بابلسر استان مازندران - زیادی داشته‌اند.

حضور گسترده‌تر - تعمیرات یخچال می تگ در شهر بابلسر استان مازندران - در بازار جهانی و همچنین معرفی لوازم خانگی بیشتر در ۲۰۲۰، از دیگر دلایل عملکرد مناسبی چینی‌ها محسوب می‌شوند. درآمد این کمپانی در بازار خارج - تعمیرات یخچال می تگ در شهر بابلسر استان مازندران - از چین رشد ۳۴.۱ درصدی را تجربه کرده و این شرکت توانسته در بازار تلویزیون چین سلطه داشته باشد. شیائومی همچنین در بازار جهانی یکی از پنج فروشنده بزرگ تلویزیون محسوب می‌شود.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر بابلسر استان مازندران

اگرچه شیائومی در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی کرده و همچنین محصولات محبوب و البته جذابی زیادی وارد بازار کرده، اما یکی از دلایل اصلی موفقیت اخیرش، تحریم هواوی از سوی ایالات متحده آمریکا است.

هواوی که سال ۲۰۲۰ را - تعمیرات یخچال می تگ در شهر بابلسر استان مازندران - با سهم ۴۱ درصدی در بازار چین شروع کرد، در پایان سال تنها ۳۰ درصد سهم داشت. در مقابل سهم شیائومی با رشد ۲ درصدی به ۱۳ درصد رسید که یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود. کمپانی‌های چینی بزرگ مانند اوپو و ویوو نتوانستند عملکرد چندان درخشانی در بازار چین در ۲۰۲۰ داشته باشند.

در حال حاضر نمی‌توان پیش‌بینی درباره عملکرد این کمپانی در سال ۲۰۲۱ ارائه کرد، با این حال انتظار - تعمیرات یخچال می تگ در شهر بابلسر استان مازندران - می‌رود افزایش سهم آن در بازار ادامه داشته باشد. شیائومی چندین هفته پیش - تعمیرات یخچال می تگ در شهر بابلسر استان مازندران - از گوشی می ۱۱ برای چین و بازار جهانی رونمایی کرد و هفته آینده در کنار مدل اولترا و پرو این پرچمدار، پس از مدت‌ها گوشی جدید سری می میکس را هم معرفی می‌کند تا حضور قدرتمندتری در بازار داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone