تعمیرات یخچال سینجر در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  2. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  4. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13061.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

نسل جدید می میکس در ۹ فروردین معرفی می‌شود؛ اولین گوشی تاشوی شیائومی؟

شیائومی در روز ۹ فروردین ماه رویدادی موسوم به «Xiaomi Mega Launch» برگزار می‌کند. این کمپانی چینی در این رویداد قصد رونمایی از اعضای خانواده می ۱۱ از جمله می ۱۱ پرو و می ۱۱ اولترا ...

شیائومی در روز ۹ فروردین ماه رویدادی موسوم به «Xiaomi Mega Launch» برگزار می‌کند. این کمپانی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر متل قو استان مازندران - چینی در این رویداد قصد رونمایی از اعضای خانواده می ۱۱ از جمله می ۱۱ پرو و می ۱۱ اولترا را دارد اما یکی از دیگر ستاره‌های این رویداد گوشی می میکس جدید خواهد بود.

در صورتی که گزارش اخیر صحت داشته باشد انتظار می‌رود شیائومی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر متل قو استان مازندران - می میکس جدید اولین گوشی تاشوی این کمپانی باشد. - تعمیرات یخچال سینجر در شهر متل قو استان مازندران - پیش از این گزارش شده بود که یک گوشی جدید که گمان می‌رود تا شو باشد در لیست گواهینامه‌های اجباری چین موسوم به 3C رویت شده است.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر متل قو استان مازندران

در حال حاضر اطلاعات چندانی از گوشی تا شو شیائومی در دسترسی نیست اما احتمالا این موبایل از سری می میکس خواهد بود. معمولا محصولات آزمایشی شیائومی در این گروه جای می‌گیرند. گمان می‌رود این گوشی 5G از لولایی مشابه سامسونگ گلکسی Z فولد ۲ بهره‌مند باشد و به داخل خم شود.

بر اساس - تعمیرات یخچال سینجر در شهر متل قو استان مازندران - گزارش‌های قبلی به نظر می‌رسد گوشی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر متل قو استان مازندران - تاشو شیائومی نمایشگری حدودا ۷ اینچی داشته باشد و از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کند. قلب تپنده گوشی احتمالا چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸ خواهد بود و ماژول دوربین سه گانه پشتی، یک حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی را شامل خواهد شد. از دیگر مشخصات - تعمیرات یخچال سینجر در شهر متل قو استان مازندران - احتمالی باید به مجهز شدن به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پوسته رابط کاربری MIUI 12 اشاره کرد.

در صورتی که شیائومی هم در رویداد ۹ فروردین ماه - تعمیرات یخچال سینجر در شهر متل قو استان مازندران - گوشی تاشوی می - تعمیرات یخچال سینجر در شهر متل قو استان مازندران - میکس را معرفی کند به جمع معدود کمپانی‌هایی از جمله سامسونگ، هواوی و موتورولا می‌پیوندد که موبایل‌هایی مشابه را معرفی کرده‌اند. با این حال شیائومی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر متل قو استان مازندران - نسبت به رقبا - تعمیرات یخچال سینجر در شهر متل قو استان مازندران - با تاخیر قابل توجهی وارد این بخش از بازار می شود. پیش از این همچنین تصاویر زنده منتسب به این گوشی منتشر شده بود.

علاوه بر این احتمال می‌رود شیائومی در این رویداد از لپتاپ می نوتبوک پرو و نیز ماشین لباسشویی جدید میجیا با ظاهری مدرن و مینیمال رونمایی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone