تعمیرات یخچال کنمور در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13063.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

رم DDR5 سامسونگ با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت معرفی شد

سامسونگ الکترونیکس از توسعه ماژول حافظه DDR5 با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت خبر داده که بر اساس یک فرایند جدید تولید شده و در مقایسه با نسل قبل، مصرف انرژی پایین‌تری دارد. حافظه جدید سامسونگ اولین ...

سامسونگ الکترونیکس از توسعه ماژول حافظه DDR5 با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت خبر داده که بر اساس یک فرایند جدید تولید شده و در مقایسه با نسل قبل، مصرف انرژی پایین‌تری دارد.

حافظه جدید سامسونگ اولین DRAM تولیدی این کمپانی است که بر مبنای استادارد اخیر مربوط به ماه جولای سال گذشته JEDEC تولید شده است. استاندارد حافظه JEDEC،  مشخصات مدارهای نیمه‌هادی‌ حافظه و نیز دیگر تجهیزات ذخیره سازی را تعریف می‌کند. به گفته سامسونگ این حافظه DDR5 می‌تواند از پس - تعمیرات یخچال کنمور در شهر زرین شهر استان اصفهان - پهنای باند بالای مورد نیاز در اپلیکیشن‌هایی از جمله محاسبات سوپر کامپیوترها، هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و تحلیل داده بر آید.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر زرین شهر استان اصفهان

این حافظه با فرایند گیت‌های فلزی با دی الکتریک با کاپای زیاد (HKMG) تولید شده است. دی الکتریک با کاپای - تعمیرات یخچال کنمور در شهر زرین شهر استان اصفهان - زیاد به ماده‌ای با ثابت دی الکتریک بالا گفته می‌شود. تولید قطعات - تعمیرات یخچال کنمور در شهر زرین شهر استان اصفهان - با کاپای زیاد یکی از روش‌ها برای توسعه اجزای الکترونیکی کوچک‌تر و نیز روشی برای همگام شدن با قانون مور است. حافظه DDR5 سامسونگ نرخ انتقال داده ۷۲۰۰ مگابیت بر ثانیه دارد که در مقایسه با DDR4، دو برابر محسوب می‌شود. سامسونگ برای تولید این حافظه از چیپ‌هایی با ۸ لایه ۱۶ گیگابیتی استفاده کرده است. به گفته کمپانی کره‌ای، فرایند HKMG موجب می‌شود این حافظه در مقایسه - تعمیرات یخچال کنمور در شهر زرین شهر استان اصفهان - با - تعمیرات یخچال کنمور در شهر زرین شهر استان اصفهان - نسل قبل تا ۱۳ درصد انرژی کمتری مصرف کند و به همین دلیل می‌تواند گزینه‌ای جذاب برای دیتا سنترها باشد.

سامسونگ در کنار ماژول حافظه ۵۱۲ گیگابایتی جدید در حال ارسال نمونه‌هایی از مدل‌های دیگر محصولات خانواده DDR5 برای مشتریان است - تعمیرات یخچال کنمور در شهر زرین شهر استان اصفهان - تا تاییدیه‌ها و گواهینامه‌های مورد نیاز خود را دریافت کند.

به گفته سامسونگ، - تعمیرات یخچال کنمور در شهر زرین شهر استان اصفهان - تیم مهندسان اینتل در حال همکاری نزدیک با کمپانی‌های پیشرو در حوزه حافظه از جمله سامسونگ هستند تا حافظه‌های DDR5 بهینه و سریع عرضه شود. این حافظه‌ها که از نظر کارایی بهینه شده‌اند با پردازنده‌های آتی زئون با اسم رمز سپفایر رپیدز سازگار هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone