تعمیرات یخچال کنمور در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30111.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

هوش مصنوعی چگونه موجب ساده شدن سخت افزارها در گوشی های هوشمند می شود؟

اسنپدراگون 855 برای گوشی‌های هوشمند و اسنپدراگون 8cx برای کامپیوتر‌ها که کوالکام در رویداد ماه گذشته‌ی اسنپدراگون معرفی کرد، جهشی عظیم در بخش تکنولوژی محسوب می‌شد. اما در عصری که تنها تعداد کمی از اپلیکیشن‌ها ...

اسنپدراگون 855 برای گوشی‌های هوشمند و اسنپدراگون 8cx برای کامپیوتر‌ها که کوالکام در رویداد ماه گذشته‌ی اسنپدراگون معرفی کرد، جهشی عظیم - تعمیرات یخچال کنمور در شهر علی آباد کتول استان گلستان - در بخش تکنولوژی محسوب می‌شد. اما در عصری که تنها تعداد کمی از اپلیکیشن‌ها می‌توانند از نهایت قدرت تلفن‌های هوشمند استفاده کنند، کوالکام نشان داد که بهینه سازی هوش مصنوعی تا چه حد می‌تواند بیش از پیشرفت سخت افزاری اهمیت داشته باشد.

در واقع کوالکام نشان داد که محاسبات هوش مصنوعی تا چه حد می‌توانند تجربه‌ی تولید تلفن‌های هوشمند را بهینه سازند. آن‌ها به جای نمایش دادن ویرایش تصاویر گرافیکی، با یک تماس تلفنی آغاز - تعمیرات یخچال کنمور در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کردند که در آن هوش مصنوعی می‌توانست تشخیص دهد که صدای پخش شده مال چه کسی است و همچنین می‌توانست صدای نویز محیط را از بین ببرد.

اما فوق العاده تر از تاثیرگذاری فوق العاده‌ی تکنیک‌های هوش مصنوعی، بهینه بودن آن‌هاست؛ حداقل در رابطه با سخت افزار. تکنیک‌های امروزی برای از بین بردن صدای نویز محیط را در نظر بگیرید. ما برای - تعمیرات یخچال کنمور در شهر علی آباد کتول استان گلستان - این کار نیاز به چند میکروفون و سخت افزار‌های پیشرفته داریم. اما کوالکام این کار را تنها با استفاده از یک میکروفون انجام داد. در این بین می‌توان به مثال‌های بسیار زیاد دیگر نیز اشاره کرد.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر علی آباد کتول استان گلستان

همه‌ی این مسائل نشان دهنده‌ی قدرت فوق - تعمیرات یخچال کنمور در شهر علی آباد کتول استان گلستان - العاده‌ی هوش مصنوعی و بهینه بودن آن است. این که هوش مصنوعی می‌تواند نوع مختلفی از اشیاء صوتی و تصویری را تشخیص دهد و تلاش - تعمیرات یخچال کنمور در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کند تا آن‌ها را بهبود بخشد.

موضوع حذف شدن صدای نویز محیط به خودی خود نشان می‌دهد که تا چه حد هوش مصنوعی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر علی آباد کتول استان گلستان - می‌تواند قدرت تلفن‌های هوشمند را بدون استفاده از سخت افزار‌های گران قیمت و پیچیده ممکن سازد. موضوعی که تنها مربوط به پردازش هوش مصنوعی می‌شود و نه استفاده از سخت افزار‌های پیچیده‌تر.

به طور قطع بهترین استفاده از هوش مصنوعی هم زمانی اتفاق می‌افتد که از پیشرفته‌ترین چیپست‌ها - تعمیرات یخچال کنمور در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و پردازنده‌ها استفاده نماییم. اما موضوعی که در این بین حائز اهمیت است، قدرت بی چون و چرای هوش مصنوعی در ارائه‌ی بهینه‌ترین راه حل است. زمانی که همه‌ی راه حل‌ها نشدنی و غیر بهینه به نظر می‌رسند، می‌توان به دور از پیچیدگی انجام امور یاد شده را به هوش مصنوعی سپرد. موضوعی که در دراز مدت منجر به ساده - تعمیرات یخچال کنمور در شهر علی آباد کتول استان گلستان - شدن سخت افزار‌ها و پیشرفته شدن محاسبات هوش مصنوعی خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کنیا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام روز بخیر تعمیرگاه شما قدس علی آباد کتول تعمیرات داره؟
پاسخ: بله در قدس شهر علی آباد کتول خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone