🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  5. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30490.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

کاربران اندروید بیشتری در سال ۲۰۱۸ آیفون خریدند

ترکیب جدید تلفن‌های هوشمند اپل به نظر می‌رسد که به این شرکت کمک شایانی کرده تا بتواند کاربران اندرویدی بیشتری را به سمت خود جذب کند. در مطالعات انجام شده روی خریداران آیفون پس از ...

ترکیب جدید تلفن‌های هوشمند اپل به نظر می‌رسد که به این شرکت کمک شایانی کرده تا بتواند کاربران اندرویدی بیشتری را به سمت خود - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - جذب کند. در مطالعات انجام - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - شده روی خریداران آیفون پس از عرضه‌ی آیفون XR مشخص شده که ۱۶ درصد آن‌ها پیش از آنکه آیفون خریداری کنند کاربر موبایل‌های اندرویدی بوده‌اند.

بر اساس - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اطلاعات جدید CIRP حدود ۸۲ درصد از کاربران آیفون‌های جدید هم اعلام کرده‌اند که پیش از خرید آیفون جدید از گوشی‌های قدیمی‌تر شرکت آمریکایی استفاده می‌کردند.

با اینکه اطلاعات منتشر شده به وضوح نشان می‌دهد که بیشتر خریداران آیفون‌های جدید از جامعه‌ی آماری اپل بوده‌اند، اما نسبت خریداران اندروید نسبت - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - به سال گذشته با افزایش قابل توجهی رو به رو شده است. در یک مطالعه‌ی مشابه در - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سال ۲۰۱۷ که توسط CIRP به انجام گرفته بود، مشخص شد که تنها ۱۱ درصد از خریداران - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - آیفون‌های جدید پیش از این کاربران اندروید بوده‌اند.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

تصمیم اپل مبنی بر استفاده از ترکیب سه تایی برای تلفن‌های نسل جدید خود احتمالا اندرویدی‌های بیشتری را به خود جلب کرده است. دو گوشی برتر این نسل اپل یعنی آیفون XS و آیفون XS مکس به ترتیب ۹۹۹ دلار و ۱۰۹۹ دلار قیمت دارند. اما گوشی سوم اپل یعنی آیفون XR با قیمت ۷۴۹ دلار موفق شده به خاطر به صرفه‌تر بودن نظر بسیاری از افراد را به خود جلب نماید و در رقابت با گوشی‌های اندرویدی هم قیمت عملکرد بهتری داشته باشد.

به هر ترتیب باید اذعان کرد که آیفون عملکرد بسیار موفقی با آیفون XR داشته و فروش موفق این گوشی نشان دهنده‌ی برنامه‌ریزی و عملکرد درست اپل در استفاده و عرضه‌ی این موبایل هوشمند به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone