تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  2. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  5. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30110.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

معاون وزیر ارتباطات: فضا برای فعالیت ۱۰ پیام‌رسان وجود ندارد

بیش از ۱۵ میلیون نفر در پیام‌رسان‌های داخلی،ثبت‌نام کردند اما به گفته معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات فضا به گونه‌ای نیست که ۱۰ پیام‌رسان فعالیت کنند و بهتر است آنها از قابلیت‌های خود در ...

بیش از ۱۵ - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرخرود استان مازندران - میلیون نفر در پیام‌رسان‌های داخلی،ثبت‌نام کردند اما به گفته معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات فضا به گونه‌ای نیست که ۱۰ پیام‌رسان فعالیت کنند و بهتر است آنها از قابلیت‌های خود در سایر حوزه‌ها استفاده کنند.

«حمید فتاحی» با اشاره به اینکه مجموع اعضایی که در پیام‌رسان‌ها عضو شده‌اند بیش از ۱۵ میلیون نفر هستند، به ایسنا توضیح داد:

«البته اینها با هم اشتراک هم دارند؛ یعنی ممکن است فردی که در پیام‌رسان آ هست در پیام‌رسان ب هم باشد. البته این به معنای فعالیت دائم نیست، برای مثال پیام‌رسان سروش با ۱۰ میلیون نفر، بیشترین کاربر رجیستر شده‌ را دارد، اما کاربران فعالش در حدود پنج میلیون هستند.»

به گفته فتاحی مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرده که آنها به صورت ویژه از دو پیام‌رسان سروش و گپ - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرخرود استان مازندران - حمایت کند اما وزارت ارتباطات با سایر پیام‌رسان‌ها نیز در ارتباط است: «آنها هم برنامه‌های خوبی برای چند ماه آینده دارند و مدل خدماتی‌شان را عوض کردند. در حالی که هجوم کاربران به سمت آنها در روزهای اول زیاد بود، پیام‌رسان‌ها غافلگیر شدند که طبیعی هم بود. اما - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرخرود استان مازندران - اکنون خودشان را بازیابی کردند و آماده خدمات‌رسانی هستند.»

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرخرود استان مازندران

رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرخرود استان مازندران - برنامه‌های خدماتی، گسترش سخت‌افزار، نرم‌افزار - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرخرود استان مازندران - و مدل‌های معماری قابل توسعه پیام‌رسان‌ها را خوب - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرخرود استان مازندران - ارزیابی کرد و گفت با مدیران این پیام‌رسان‌ها در ارتباط هستند و درصورتیکه نیاز به سخت‌افزاری یا شبکه داشته باشند، به آنها کمک خواهد شد. او همچنین درمورد قابلیت پشتیبانی کاربران در پیام رسان‌ها اظهار کرد:

«یک موضوع فنی و تکنیکی خود پیام‌رسان‌ها دارند که معتقدیم می‌توانند از پس‌شان بربیایند. از سمت وزارت ارتباطات هم حمایت‌های فنی همه‌جانبه انجام شده و بعد - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سرخرود استان مازندران - از این هم انجام خواهد شد. موضوع دیگر حواشی پررنگ‌تر از متن است؛ درواقع بحث اعتماد و اقناع کاربران که خیلی فنی نیست، بلکه اجتماعی است، حتی مدل بازاریابی و مارکتینگ پیام‌رسان‌ها هم از این جهت اهمیت دارد. بخشی از این موارد به دستگاه‌های حاکمیتی برمی‌گردد و بخشی هم به خود پیام‌رسان‌ها که اگر بتوانند آنها را هم به توازن موضوعات فنی رشد دهند، موفق می‌شوند.»

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخشی دیگر از صحبت‌هایش فضای جامعه را به گونه‌ای دانست که فعالیت ۱۰ پیام‌رسان را نیاز ندارد و سایر پیام‌رسان‌ها باید حوزه خود را تغییر دهند و از توانایی‌های خود در سایر بخش‌ها بهره ببرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone