تعمیرات یخچال نیکسان در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  4. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32848.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

نسخه نهایی اندروید P احتمالا ۲۹ مرداد منتشر می‌شود

چندین ماه است که از انتشار نسخه‌های بتای اندروید P گذشته و به نظر می‌رسد که گوگل بازخوردهای کافی را از آن‌ها بدست آورده، چرا که بالاخره زمانش فرا رسیده که تاریخ انتشار نسخه نهایی ...

چندین ماه است که از انتشار نسخه‌های بتای اندروید P گذشته و به نظر می‌رسد که گوگل بازخوردهای کافی را از آن‌ها بدست آورده، چرا که بالاخره زمانش فرا رسیده که تاریخ انتشار نسخه نهایی را - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر فریدون کنار استان مازندران - بدانیم.

تا پیش از این تنها می‌دانستیم - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر فریدون کنار استان مازندران - که بیلد نهایی اندروید P در نیمه سوم سال (در واقع پیش از به اتمام رسیدن ماه سپتامبر) منتشر می‌شود، اما حالا ایوان بلس، فاش کننده مشهور تاریخ دقیق‌تری را برای رسانه‌ها فاش کرده است.

مطابق تصویری که بلس اخیرا توییت کرده احتمالا ۲۰ آگوست (برابر با ۲۹ مرداد) زمان انتشار نسخه نهایی اندروید P خواهد بود. مثل همیشه نیز دیوایس‌های ساخته - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر فریدون کنار استان مازندران - گوگل (نکسوس‌ها و پیکسل‌ها) در صف اول دیوایس‌هایی که این آپدیت را دریافت می‌کنند قرار دارند.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر فریدون کنار استان مازندران

اگر این موضوع صحت - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر فریدون کنار استان مازندران - داشته باشد، امیدواریم هر چه سریع‌تر نام رسمی اندروید ۹.۰ نیز اعلام شود. طبق رسم هر ساله احتمالا نام اندروید بعدی در مانتین ویو و درست در روز - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر فریدون کنار استان مازندران - انتشار آپدیت اعلام می‌گردد.

اگر چه تاریخ انتشار فاش شده به احتمال زیاد درست باشد، اما رسانه‌ها پیش‌بینی می‌کنند که در تاریخ مذکور خبری از رونمایی پیکسل‌های ۲۰۱۸ نخواهد بود. اگر منتظر پیکسل ۳ و پیکسل ۳ XL هستید شاید لازم باشد که تا ماه اکتبر (مهر) منتظر بمانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone