تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  3. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32877.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

چگونه تاریخچه فوتوشاپ را گسترش بدهیم؟

فوتوشاپ یکی از پیچیده‌ترین ابزار ویرایش تصویری است که می‌شود پیدا کرد. کار کردن با این ابزار قدرتمند به هیچ وجه آسان نیست و اگر فردی بخواهد به وسیله آن یک تصویر ساده را ویرایش ...

فوتوشاپ یکی از - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - پیچیده‌ترین ابزار ویرایش تصویری است که می‌شود پیدا کرد. کار کردن با این ابزار قدرتمند به هیچ وجه آسان نیست و اگر فردی بخواهد به وسیله آن یک تصویر ساده را ویرایش کند برای ساعت‌ها درگیر ادوات متفاوت آن خواهد بود. - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - از طرفی ویرایش تصاویر با فوتوشاپ کار حساسی است و مدام باید مرحله به مرحله عمل کنید تا در صورت بروز خطا بتوانید با گرفتن کلید‌های Crtl+Alt+Z یک قدم به عقب برگردید.

با استفاده از این میانبر تاریخچه فوتوشاپ فعال می‌شود و با هر بار فشردن Crtl+Alt+Z ویرایش‌های انجام شده یک قدم به عقب - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - باز می‌گردد. البته تاریخچه فوتوشاپ نیز محدودیت‌هایی دارد و - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - فقط می‌تواند تعداد - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - محدودی از ادیت‌های انجام شده را به یاد آورد.

البته می‌شود با گسترش تاریخچه فوتوشاپ کاری کرد که این ابزار قدرتمند تعداد بیشتری از اعمال انجام شده را به حافظه بسپارد. به همین خاطر در یکی دیگر از سری آموزش‌های - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - فوتوشاپ به این موضوع می‌پردازیم و از نحوه گسترش تاریخچه فوتوشاپ برایتان می‌گوییم. برای شروع وارد فوتوشاپ - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - شوید و از طریق نوار فوقانی روی Edit کلیک کنید. از طریق منو باز شده به سراغ Preferences بروید و از میان گزینه‌های موجود در آن Performance را انتخاب کنید.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

با این کار پنجره‌ای در مقابلتان باز می‌شود - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - که حاوی بخش‌های مختلفی است اما در بخش Performance باقی بمانید و تمرکزتان را روی قسمت History & Cache بگذارید. اگر خوب به این قسمت دقت کنید گزینه History States را خواهید دید که مقدار پیش فرض آن روی ۲۰ گذاشته شده.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

این مقدار در اصل همان تعداد دفعاتی است که می‌توانید از Crtl+Alt+Z استفاده کنید و یک مرحله به عقب‌ برگردید. پس با این اوصاف هر چه به این مقدار - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بیفزایید تعداد باری که می‌توانید به عقب بازگردید یک بار بیشتر می‌شود.

برای افزایش مقدار History States دستتان باز است اما توجه داشته باشید که به ازای هر واحدی که به تاریخچه فوتوشاپ اضافه کنید، فضای بیشتری از حافظه رم سیستم اشغال می‌شود. پس به محدودیت‌های کامپیوتر خود توجه کنید و به اندازه‌ای مقدار History States را افزایش دهید که سیستم دچار مشکل نشود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone