تعمیرات یخچال نیکسان در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  2. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  3. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32849.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

تسلا بی سر و صدا در حال توسعه چیپ هوش مصنوعی برای خودروهایش است

در کنفرانس ارائه گزارش مالی اخیر کمپانی تسلا برای سرمایه گذاران، ایلان ماسک مدیرعامل این شرکت افشا کرد که مهندسین تحت مدیریت او مدت هاست که به صورت پنهانی در حال توسعه یک چیپ هوش ...

در کنفرانس ارائه گزارش مالی اخیر کمپانی تسلا برای سرمایه گذاران، ایلان ماسک مدیرعامل این شرکت افشا کرد که مهندسین تحت مدیریت او مدت هاست که به صورت پنهانی در حال توسعه یک چیپ هوش مصنوعی اختصاصی برای سامانه خودروان اتوموبیل های این شرکت - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر علی آباد کتول استان گلستان - هستند.

سخت - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر علی آباد کتول استان گلستان - افزار مذکور قرار - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر علی آباد کتول استان گلستان - است مدیریت - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر علی آباد کتول استان گلستان - سامانه هوشمند بی نیاز از راننده خودروهای Model 3 و  Model X تسلا را بر عهده بگیرد و طبق ادعای ماسک می تواند توان پردازشی و عملکردی این سیستم ها را به شکل قابل توجهی افزایش دهد.

به گفته پیتر بنون (Pete Bannon) مدیر اجرایی تسلا، چیپ هوش مصنوعی این شرکت -که قرار است در قالب به روز رسانی سوم سخت افزاری به سیستم اتوپایلوت - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر علی آباد کتول استان گلستان - خودروهای مورد اشاره اضافه شود- در حال حاضر مشغول طی کردن تست های جاده ای خود است. بر خلاف نسخه قبلی این سامانه که وابسته به پردازشگرهای گرافیکی ساخت انویدیا بود، سامانه جدید می تواند در هر ثانیه دو هزار فریم تصویر را پردازش نماید که این به معنی ارتقای توان ۱۰ برابری است.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر علی آباد کتول استان گلستان

مدت هاست که شنیده می شود تسلا رویای تسلط کامل رو سخت افزار تولیدی برای سامانه خودران اتوموبیل هایش را در سر می پروراند. سال گذشته شنیده شد که این خودروساز برای تحقق رویایش به سراغ - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر علی آباد کتول استان گلستان - استارت آپ GlobalFoundries رفته است. شرکتی که گروهی از مخصصین سابق AMD پایه گذار آن بوده اند.

گزارش مالی اخیر تسلا حاوی یک رکورد شکنی با اهمیت بود. این شرکت در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ ضرری ۷۱۸ میلیون دلاری را به ثبت رسانده است. اتفاقی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر علی آباد کتول استان گلستان - که باید آن را یکی از عوارض جانبی افزایش ظرفیت تولید خودروی برقی Model 3 دانست. ماسک به سرمایه گذاران اطمینان داد که شرکتش توانسته میزان تقاضا برای محصولاتش را به شکل مناسبی افزایش داده و به طور حتم آنها می توانند در نیمه دوم سال - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ۲۰۱۸ به محدوده سوددهی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر علی آباد کتول استان گلستان - وارد شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone