تعمیرات یخچال سیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  2. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  4. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32859.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

بازگشت مرگ به پیام رسان ها؛ نسخه جدید نهنگ آبی از راه رسید

چالش مرگبار جدیدی که در واتس اپ، یوتیوب و فیسبوک راه افتاده، نگرانی مقامات امنیتی در کشورهای مختلف را به همراه داشته است. چالش مومو بازی خودکشی جدیدی است که طی آن از کاربران خواسته می ...

چالش مرگبار جدیدی که در واتس اپ، یوتیوب و فیسبوک راه افتاده، نگرانی مقامات امنیتی در کشورهای مختلف را به همراه داشته است.

چالش مومو بازی خودکشی جدیدی است که طی آن از کاربران خواسته می شود با شماره ای ناشناس از طریق فیسبوک یا واتس اپ ارتباط برقرار کنند. فرد - تعمیرات یخچال سیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ناشناس که «کنترل کننده» نام دارد در مرحله بعد به منظور تشویق کاربر به خودزنی و حتی خودکشی تصاویر و پیام های خشونت بار را به وی ارسال کرده و از او - تعمیرات یخچال سیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - می خواهد که از آسیب هایی که به خود وارد کرده تصویر و فیلم تهیه کند.

کنترل کننده اغلب مدعی دسترسی به اطلاعات شخصی کاربر شده و از این روش برای پیشبرد اهداف شوم خود استفاده می کند. روش کار این چالش و خشونت آشکار آن باعث مقایسه مومو با «نهنگ آبی» شده که در سال گذشته منجر به خودکشی نوجوانان بسیاری شد.تعمیرات یخچال سیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلانبر اساس گزارش نشریه «سان» - تعمیرات یخچال سیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - انگلیس مقامات پلیس در برخی کشورها نگرانی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - خود را از شیوع چالش مومو ابراز کرده اند.

در این بازی از تصویر برش داده شده مجسمه ای استفاده می شود که نشانگر تصویر هولناک زنی با چشمان از حدقه درآمده است. به گفته مقامات پلیس مکزیک این - تعمیرات یخچال سیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بازی ابتدا از فیسبوک شروع شده و طی آن از کاربران خواسته می شد با شماره ای ناشناس تماس بگیرند.

کارشناسان هشدار داده اند که هدف این چالش قربانی کردن کودکان و نوجوانان است. بر این اساس مومو کودکان را تهدید می کند در صورتی که از دستورات او پیروی نکنند، در - تعمیرات یخچال سیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - شب ظاهر شده و آنها را نفرین خواهد کرد. واتس اپ در واکنش به این چالش گفته است:

ما عمیقا به امنیت افراد اهمیت می دهیم. کاربران به آسانی می توانند هر شماره ای را بلاک کنند و علاوه بر این از آنها می خواهیم پیام های مشکوک را به ما گزارش دهند.

اخیرا دختری ۱۲ ساله در «بوینس آیرس» آرژانتین خود را از درختی در حیاط پشتی خانه حلق آویز کرده که گمان می - تعمیرات یخچال سیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - رود با این چالش شیطانی بی ارتباط نباشد. این نوجوان آرژانتینی از اقدامات پیش از خودکشی خود فیلمبرداری کرده و این امر مقامات آرژانتینی را به وجود افرادی در پشت پرده این اقدام هولناک مشکوک - تعمیرات یخچال سیلور در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone