تعمیرات یخچال سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  2. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  3. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  4. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32878.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

رشد فروش تبلت های اپل و هواوی در کنار افت کلی بازار این محصول

به نظر می رسد افول سال به سال بازار تبلت ها هرگز متوقف نشود. پس از گذشت ۱۵ سه ماهه متوالی، سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ نیز نشان از بازار رو به کسادی تبلت ها ...

به نظر می رسد افول سال به سال بازار تبلت ها هرگز متوقف نشود. پس از گذشت ۱۵ سه ماهه متوالی، سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ نیز نشان از بازار - تعمیرات یخچال سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - رو به کسادی تبلت ها دارد. البته این رکود شامل محصولات دو برند اپل و هواوی نشده و این دو شرکت شاهد افزایش اندکی در فروش تبلت های خود بوده اند.

بنا بر گزارش موسسه آماری - تعمیرات یخچال سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - IDC، در دوره زمانی مذکور ۳۳ میلیون دستگاه انواع تبلت روانه بازار شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۵ میلیون واحد کاهش را نشان می دهد. ضمن این که میزان افت - تعمیرات یخچال سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - فروش امسال (۱۳.۵ درصد) نیز از سال گذشته بیشتر بوده است.

تعمیرات یخچال سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

 

گرچه کمپانی - تعمیرات یخچال سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - های تجاری و کاربران عادی از رایانه های تبدیل شونده و ۲ در ۱ ها به خوبی استقبال کرده اند، اما کسانی که - تعمیرات یخچال سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - قدرت - تعمیرات یخچال سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - خرید بالایی نداشته باشند گزینه خاصی را نیز در این حوزه در مقابل خود نخواهند دید.

با این - تعمیرات یخچال سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - همه کارشناسان IDC باور دارند که با ورود محصولاتی چون سرفس Go، تبدیل شونده های مبتنی بر Chrome OS و همچنین معرفی آیپدهای ارزان قیمت تر اپل در آینده نزدیک شاهد - تعمیرات یخچال سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تحرکی جدید در این بخش - تعمیرات یخچال سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - از بازار ابزارهای هوشمند باشیم.

تعمیرات یخچال سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

در جدول بالا وضعیت فروش و سهم بازار پنج سازنده بزرگ تبلت ها در دنیا را مشاهده می کنید. اگر به ستون آخر این جدول نگاهی بیاندازید متوجه می شوید که گرچه سامسونگ همچنان جایگاه دوم را در اختیار دارد، اما نسبت به سال گذشته ۱۶.۱ درصد از تیراژ فروش تبلت های خود را از دست داده است. بر خلاف دو رقیب بالاتر و پایین تر از آن که سه ماهه دوم ۲۰۱۸ را با افزایش میزان فروش پشت سر گذاشته اند.

اپل همچنان با - تعمیرات یخچال سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - فروش ۱۱.۵ میلیون دستگاه آیپد در دوره زمانی مورد اشاره، با اخلاف زیادی بزرگترین تبلت ساز دنیا به حساب می آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone