تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  2. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  3. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  4. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  5. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32854.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

موبایل Moto Z3 موتورولا با اسکنر اثر انگشت در بدنه کناری و مود 5G روانه بازار شد

کمپانی موتورولا دیروز از محصول جدید خود Moto Z3 رونمایی کرد. موبایلی که ویژگی های منحصر به فرد آن تعبیه اسکنر اثر انگشت در بدنه کناری و امکان بهره مندی آن از شبکه 5G با افزودن ...

کمپانی موتورولا دیروز از محصول جدید خود Moto Z3 رونمایی کرد. موبایلی که ویژگی های منحصر به فرد آن تعبیه اسکنر اثر انگشت در بدنه کناری و امکان بهره مندی آن از شبکه 5G با افزودن یک ماژول جداگانه است.

این موبایل از بسیاری جهات شبیه به دیگر هم خانواده پیش تر معرفی شده خود یعنی Moto Z3 Play است، اما از لحاظ چیپ - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - پردازنده و نوع سنسور دوربین در بدنه پشتی با آن متفاوت است.

اگر شایعات را در نظر بگیریم، احتمالاً  Moto Z3 آخرین محصول از خانواده موبایل های موتورولا خواهد بود که از ماژول های MotoMods پشتیبانی می کند، چرا که شنیده شده موبایل های سال آینده این شرکت دیگر از قابلیت مذکور پشتیبانی نخواهند کرد.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

گوشی Moto Z3 در مقابل - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - پاشش آب مقاوم بوده و دکمه پاور - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - آن در حاشیه کناری سمت چپ اش تعبیه شده. در حاشیه سمت راست نیز شاهد حضور حسگر اثر انگشت برای باز کردن قفل صفحه نمایش هستیم. دوربین اصلی Moto Z3 - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - مجهز به دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.0 و فلش دوگانه خواهد بود.

در نمای ظاهری هم یک ماژول ۱۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی با زاویده دید ۸۴ درجه ای در اختیار کاربر وجود دارد. در زیر این دوربین نیز شاهد حضور نمایشگری ۶ اینچی از نوع آمولد با رزولوشن ۲۱۶۰×۱۰۸۰ و نسبت تصویر ۱۸:۹ هستیم.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

در زیر نمایشگر فوق چیپست قدرتمند کوالکام ۸۳۵ - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به همراه ۴ گیگابات رم و - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی جا خوش کرده اند. باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی برای قدرت بخشی به یک نمایشگر ۶ اینچی چندان هم کافی به نظر نمی رسد، اما به - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - احتمال زیاد یک روز کاربری عادی را تضمین خواهد کرد.

موبایل Moto Z3 تنها به رنگ مشکی و تحت قرارداد با اپراتور Verizon، با قیمت ۴۸۰ دلار در آمریکا قابل خریداری خواهد بود.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

به محض فراگیر شدن شبکه های مخابراتی 5G در - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اواخر سال آینده میلادی، کابران محصول تازه موتورولا می توانند با کمک ماژول اختصاصی 5G از قابلیت های منحصر به فرد این فناوری از جمله سرعت بسیار بالای اینترنت آن بهره مند شوند. در دل ماژول مورد بحث چیپ مودم X50 کوالکام به همراه ۲ هزار میلی آمپر - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ساعت باتری اضافه تعبیه شده است. قیمت ماژول 5G موتورولا ۱۰۰ دلار اعلام شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone