تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  2. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  4. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  5. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32852.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

تکرار چالش نهنگ آبی: «مومو» یک کاربر ۱۲ ساله واتس اپ را به کام مرگ کشاند

هر چند چالش نهنگ آبی به پایان رسیده اما ردپای آن حالا در یک بازی جدید پیدا شده است؛ سرگرمی جدیدی در واتس اپ و با نام «مومو» (Momo) فراگیر شده که عملکردی شبیه به نهنگ ...

هر چند چالش نهنگ آبی به پایان رسیده اما ردپای آن حالا در یک بازی جدید پیدا شده است؛ - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سرگرمی جدیدی در واتس اپ و با نام «مومو» (Momo) فراگیر شده که عملکردی شبیه به نهنگ آبی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دارد و دسترسی به آن هم ساده‌تر از آن چیزی است که انتظار می‌رفت. برای ورود به این بازی کاربر کافیست اکانتی که مومو می‌خواهد را در واتس اپ ذخیره کند.

در نهایت هم چالش‌هایی که از طریق همین اکانت گفته می‌شود را او باید انجام دهد، کارهایی که همانند نهنگ آبی مخاطب را به خودزنی و  خودکشی ترغیب می‌کنند. البته مومو قضیه جدیدی نیست و جدا از واتس اپ در فیسبوک و یوتوب نیز اکانت‌هایی دارد. در واقع بازی کارش را با اکانت فیسبوک آغاز کرد و کاربران را به چالشی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دعوت - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - می‌کرد که طی آن با اکانت ناشناس دیگری ارتباط برقرار - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کنند.

با این وجود یک اتفاق باعث شد تا این چالش - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به عنوان ادامه دهنده راه نهنگ آبی به سر تیتر - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اخبار تبدیل شود: خودکشی دختری ۱۲ ساله. او در فیلمی لحظه خودکشی خود را به ثبت می‌رساند و والدینش هم پیش از آنکه بتوانند کاری کنند، دخترشان را با طناب دار و بی جان در حیاط پشتی خانه پیدا می‌کنند.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی
توییت هشدارآمیز سازمان گارد سیویل اسپانیا: مومو را ادد نکنید!

پلیس بعد از تحقیقاتش متوجه می‌شود که این خودکشی به مومو - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ربط داشته و بعد از این اتفاق هشدارهای مختلفی به خانواده‌ها داده می‌شود - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - که بیشتر مراقب فرزندان‌شان باشند. با توجه به گفته ReignBot، یکی از یوتوبرهای معروف که در کانال خود ویدیوهای عجیب و غریب می‌گذارد، احتمالا یک نفر پشت اکانت واتس اپ مومو نبوده و تیمی آن را مدیریت - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - می‌کند.

حتی گزارشات به دست آمده نشان می‌دهند که کاربران تاکنون با سه شماره تلفن مختلف از ژاپن، مکزیک و کلمبیا ارتباط برقرار کرده‌اند. ReignBot در ادامه صحبت‌هایش اذعان داشت اگر هم کسی سعی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کند با این شماره‌ها تماس بگیرد، بعید است جوابی بگیرد. کسانی نیز که موفق می‌شوند با شماره‌ها تماس بگیرند، جواب‌های تهدیدآمیز می‌شوند:

کاربرانی که می‌توانند ارتباط برقرار کنند معمولا با توهین‌های مختلف یا جمله‌هایی مثل «داشتن اطلاعات شخصی از تو» و «داشتن عکس‌های اذیت کننده که نمی‌توانم اینجا به تو - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نشان بدهم» مواجه می‌شوند.

چالش مومو کودکان و کاربران نوجوان را هدف قرار داده و اینگونه به نظر می‌رسد که گروهی از ادمین‌های بازی در پنجاه روز وظایفی را به کاربران واگذار می‌کنند. وظیفه‌هایی وحشتناک که با خودزنی، تماشای فیلم‌های ترسناک و بیدار شدن در ساعت‌های نامعمول آغاز شده و در ادامه با تشدید آن‌ها کاربر را درگیر خود می‌کنند.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی
عکسی که مومو به عنوان آواتار استفاده می‌کند، نمایی از زنی عجیب با چشمان درشت است. این عکس را هنرمندی ژاپنی با نام Midori - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - Hayashi ساخته بود که خودش نقشی در بازی ندارد.

در - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - روز - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - پنجاهم نیز کنترل کنندگان - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بازی پیشنهاد خودکشی را می‌دهند. اگر در این - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مدت مخاطب کارهایی که می‌گوید را انجام ندهد شبانه تهدید می‌شود. پلیس‌های کشورهای گوناگونی نسبت به این مسئله هشدار داده‌اند و راهنمایی کرده‌اند. سخن‌گوی واتس‌اپ نیز - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - در واکنش به این مسئله گفت:

واتس‌اپ عمیقا به امنیت کاربرانش اهمیت می‌دهد. بلاک کردن هر شماره تلفنی در برنامه ساده است و ما کاربران را تشویق می‌کنیم تا پیام‌هایی که مشکل دارند را گزارش بدهند تا وارد عمل بشویم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone