تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  5. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32879.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

هوش مصنوعی می تواند فعالیت های هسته ای پنهان را تشخیص دهد

به تازگی محققان دانشگاه کارولینای شمالی یک مدل محاسبه متفاوتی طراحی کرده اند که قادر است اطلاعاتی از عکس‌های ماهواره‌ای و پست‌های شبکه‌های اجتماعی بدست بیاورد. این سیستم در آینده‌ای نزدیک می‌تواند فعالیت‌های مشکوک نظیر ...

به تازگی محققان دانشگاه کارولینای شمالی یک مدل محاسبه متفاوتی طراحی کرده اند که قادر است اطلاعاتی از عکس‌های ماهواره‌ای و پست‌های شبکه‌های اجتماعی بدست بیاورد. این سیستم در آینده‌ای نزدیک می‌تواند فعالیت‌های مشکوک نظیر تهدیدات هسته‌ای در کره شمالی را شناسایی کند.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر چناران استان خراسان

این مدل منحصر به فرد می‌تواند پست‌های قرار داده شده در شبکه‌های اجتماعی را با اطلاعات مختلف نقشه‌های ماهواره‌ای بررسی و مقایسه کند. سیستم یاد شده بدین شکل می‌تواند تشخیص دهد که در محل‌های به خصوص و از پیش تعیین شده، چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است.

شرکت سازنده‌ی این تکنولوژی امیدوار است بتواند از این ویژگی برای شناسایی تخطی کشور‌ها - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر چناران استان خراسان - در حوزه‌ی توافقنامه‌های منع گسترش سلاح های هسته ای استفاده کند. به همین دلیل اداره امنیت هسته‌ای ملی که در واقع زیر نظر وزارت انرژی ایالات متحده آمریکا فعالیت می‌کند، در این پروژه به خصوص سرمایه گذاری کرده است.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر چناران استان خراسان

نحوه‌ی عملکرد الگوریتم توسعه یافته توسط این تیم تحقیقاتی بدین شکل است که ابتدا معادلات ریاضی لازم برای محتوای موجود در تصاویر ماهواره‌ای و پست‌های توییتر صورت می‌پذیرد.

سپس دیتای مذکور جمع آوری شده و در الگوریتم یاد شده قرار می‌گیرد تا احتمال رخ دادن یک اتفاق مشخص در محلی تعیین شده محاسبه گردد. برای مثال بررسی می‌شود که آیا در نقطه الف، یک سایت آزمایش نیروی هسته‌ای قرار گرفته است یا خیر.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر چناران استان خراسان

دانشمندان می‌دانند که چند مدل دیتای مختلف در محتوای شبکه‌های اجتماعی به نمایش گذاشته می‌شود و آنها سعی کرده‌اند مدل موردنظرشان را بر اساس این موضوع طراحی کنند.

برای مثال این اطلاعات ممکن است عکس‌هایی از یک تکنولوژی به خصوص، اشاراتی در محتوایی صوتی و به شکل‌های دیگر باشد.

محققین دانشگاه کارولینای شمالی باور - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر چناران استان خراسان - دارند که اطلاعات مخفی در محتوای شبکه‌های اجتماعی، در واقع منابع اطلاعاتی مخفی و جدیدی هستند که می توان از آنها در زمینه‌های نظامی نیز استفاده نمود.

 

تماشا کنید: راکت‌ های اسپیس اکس در مقایسه با مجسمه آزادی چه اندازه‌ای دارند؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone