تعمیرات یخچال هایر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  2. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32870.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

هواوی و فروش ۱۹ میلیون گوشی پرچمدار در نیمه اول سال ۲۰۱۸

هواوی به لطف فروش ۱۹ میلیون گوشی پرچمدار در نیمه اول سال ۲۰۱۸ موفق به کنار زدن رقیب قدری نظیر اپل شده تا به دومین بازیگر بازار موبایل دنیا تبدیل شود. این کمپانی با تایید ...

هواوی به لطف فروش ۱۹ میلیون گوشی پرچمدار در نیمه اول سال ۲۰۱۸ موفق به کنار زدن رقیب قدری نظیر اپل شده تا به دومین بازیگر بازار موبایل دنیا تبدیل شود.

این کمپانی با تایید برآوردهای موسسه IDC در - تعمیرات یخچال هایر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ به رشدی چشمگیر دست یافته است. با توجه به کارنامه مثبت هواوی - تعمیرات یخچال هایر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - در سه ماهه اول، در مجموع پرونده نیمه اول سال ۲۰۱۸ برای چینی ها با عرضه بیش از ۹۵ میلیون گوشی بسته شده است.

بر اساس گزارش مالی هواوی سری پرچمدار میت - تعمیرات یخچال هایر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ۱۰ با عرضه موفق ده میلیونی در سال ۲۰۱۸ و مدل های جدیدتر پی ۲۰ با عرضه ۹ میلیونی نقش - تعمیرات یخچال هایر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - عمده ای را در این موفقیت داشته اند. این در حالی است که ایالات متحده‌ به بهانه نگرانی‌ های امنیتی اجازه عرضه پی ۲۰ در بازار پر رونق این کشور را نداد.

تعمیرات یخچال هایر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقییکی دیگر از دلایل - تعمیرات یخچال هایر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نتایج درخشان کمپانی ساکن شنژن به عرضه قابل توجه سری ارزش محور نوا برمی گردد که با رشد ۶۰ درصدی - تعمیرات یخچال هایر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نسبت سال گذشته حالا ۵۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. هواوی در این گزارش نرخ فروش محصول به مصرف کننده نهایی از - تعمیرات یخچال هایر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - طریق خرده فروشی (Sell-through) را اعلام نکرده است. بخش گجت های پوشیدنی نیز با ثبت عملکردی موفق به ۱۴۷ درصد رشد سالانه دست پیدا کرده است.

هواوی قبلا تاکید کرده بود که قصد دارد به بزرگترین کمپانی موبایل ساز دنیا تبدیل شود و در راستای رسیدن به این هدف در پی افتتاح ۷۰۰ - تعمیرات یخچال هایر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نمایندگی موسوم به Experience Stores و ۱۰ هزار خرده فروشی در سراسر جهان است که به ۳۵۰۰ Experience Stores و ۵۳ هزار خرده فروشی فعلی اضافه خواهند شد.

این کمپانی هفته گذشته از درآمد ۴۷.۶۷ میلیارد دلاری خبر داد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است. در گزارش - تعمیرات یخچال هایر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مالی هواوی همچنین بر راهکارهای 5G و همچنین تلاش ها برای اجرای معماری شبکه تماما وابسته به کلاود در زیرساخت اپراتورها تاکید شده است.

 

تماشا کنید: مقایسه سرعت هواوی پی 20 پرو با آیفون 10

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone