تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  4. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32845.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

افشای مشخصات سخت افزاری موبایل Mate 20 Lite هواوی

دیروز انتشار لیستی از مجوزهای تازه صادر شده برای ابزارهای الکترونیک در کشور چین، فهرست کاملی از مشخصات سخت افزاری موبایل معرفی نشده Mate 20 Lite هواوی را افشا کرد. بر اساس اطلاعات فوق موبایل میان ...

دیروز انتشار لیستی از مجوزهای تازه صادر شده برای ابزارهای الکترونیک در کشور چین، فهرست کاملی از مشخصات سخت افزاری موبایل معرفی نشده Mate 20 Lite هواوی را افشا کرد.

بر اساس اطلاعات - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - فوق موبایل میان رده جدید غول چینی مجهز به یک نمایشگر - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ۶.۳ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۲۳۴۰ پیکسلی و یک بریدگی در بالا خواهد بود. در این بریدگی نیز قرار است علاوه بر حسگرهای مرسوم یک جفت سنسور دوربین ۲۴ و ۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی حضور داشته باشند. شبیه همین - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ترکیب در بدنه پشتی نیز وجود خواهد داشت، با این تفاوت که ماژول ۲۴ مگاپیکسلی جای خود را به یک نمونه ۲۰ مگاپیکسلی می دهد.

مطابق انتظارها وظیفه امور - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - پردازشی در Mate 20 Lite هواوی بر عهده چیپست اختصاصی Kirin 710 گذاشته خواهد شد. ۶ گیگابایت رم و ۶۵ گیگابایت حافظه داخلی نیز باعث می شود تا گوشی مورد بحث از جهاتی هم رده با برخی پرچمداران موجود در بازار شود. یک باتری ۳۶۵۰ میلی آمپر ساعتی هم قرار است وظیفه تامین نیرو برای این مجموعه - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سخت افزاری را بر عهده داشته باشد.

طبق اطلاعات - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - منتشر شده، بدنه پشتی میان رده جدید هواوی به جای فلز از جنس شیشه خواهد بود و - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - قرار است سنسور اثر انگشت نیز در میانه های این بخش جای - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خوش کند.

اگر - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - هواوی بخواهد برنامه سال های گذشته برای معرفی موبایل های سری Mate را ادامه بده، می بایست انتظار معرفی Mate 20 Lite را در ماه اکتبر و به همراه دو برادر بزرگتر آن یعنی Mate 20 و Mate 20 Pro داشته باشیم.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی تعمیرات یخچال نیکسان در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone