تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32864.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

آیا در نهایت مردم به پیام‌رسان‌های بومی اعتماد خواهند کرد؟

با اینکه چندسالی از موضوع عرضه پیام‌رسان‌های بومی در کشور می‌گذرد ولی اهمیت و توجه ویژه دولت به آنها در چند ماه اخیر است که آغاز شده و در همین فاصله کوتاه، شاهد جنجال‌های بسیاری ...

با اینکه چندسالی از - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - موضوع عرضه پیام‌رسان‌های بومی در کشور می‌گذرد ولی اهمیت و توجه ویژه دولت به آنها در چند - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - ماه اخیر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - است که آغاز شده - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - و در همین فاصله کوتاه، شاهد جنجال‌های بسیاری بر سر این اپلیکیشن‌ها بودیم. پیام‌رسان‌های بومی با وجود تهدیدات بسیاری از جمله مجازات استفاده از آنها، عملا بازی را به کلاینت‌های غیررسمی چون تلگرام طلایی و هاتگرام باخته‌اند و این قبیل تلگرام‌های غیررسمی و خود تلگرام بعلاوه فیلترشکن - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - هنوز بیشتر در بین مردم و کاربران طرفدار دارد. این امر می‌تواند علت مختلفی داشته باشد از جمله - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - عدم اعتماد به امنیت پیام‌رسان‌های بومی نسبت به تلگرام اصلی که رمضانعلی صبحانی فر هم در گفتگوی خود با دیجیاتو به این مساله اشاره کرده بود. درباره  موضوع اعتماد به پیام‌رسان‌های بومی بارها و بارها شاهد مشکلات ریز و درشتی بودیم و علی رغم وعده‌ها، هنوز پاسخ شفاف و روشنی به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - این مشکلات داده نشده است.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان

جهرمی ظرفیت‌های فنی را دلیل عدم استقبال مردم می‌داند که بخشی از آن به موضوع امنیت بر می گردد. امنیت پیام رسان‌های بومی در همان - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - ابتدای کار در دستور کار دولت و حاکمیت قرار گرفت و حتی «عبدالصمد خرم‌آبادی» در کانال شخصی خود در پیام‌رسان سروش درباره ضرورت حریم خصوصی افراد - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - نوشت و به این مساله تاکید کرد که پیام‌رسان‌های داخلی مشمول اصل 25 قانون اساسی هستند که بر اساس آن هرگونه شنود غیرقانونی ارتباطات خصوصی پیام رسان داخلی، توسط - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - هر شخص حقیقی یا حقوقی جرم است. به‌طور حتم این صحبت‌ها برای اعتمادسازی مردم صورت گرفت ولی بعد از گذشت چندماه نشان داده - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - شده که این امر چندان محقق نشده، پس کارهای بیشتری که برای رسیدن به این مهم می‌توان انجام داد چیست؟

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان

«به موجب مواد - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - 5، 6 و 7 آیین نامه «حمایت حقوقی از فعالیت پیام رسان های داخلی»، مدیران پیام رسان های اجتماعی مسئول حفاظت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - از اطلاعات کاربران خود هستند و نمی توانند بدون رضایت کاربر یا الزامات قانونی، اطلاعات خصوصی اشخاص را ذخیره، پردازش، افشا یا - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - منتشر نمایند و یا در دسترس دیگران قرار دهند. این مواد به وضوح نشان می‌دهد که مسئولان این اپلیکیشن‌ها باید در برابر مشکلات پیش - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - آمده پاسخگو باشند اما در حال حاضر بیشتر به جای شفافسازی، این عزیزان حملات و تهدید به منتقدانشان دارند و از بار حقوقی که - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - قانون برایشان تعریف کرده چندان پیروی نمی‌کنند.»

این‌ها اشارات «پوریا قهرمانی» وکیل دادگستری در گفتگوی خود با دیجیاتو است و به نظر می‌رسد مخاطب حرف‌های او، تهدیدهای مدیرعامل پیام رسان سروش و یا گلایه‌های مدیرعامل پیام رسان آی‌گپ و یا حتی عدم شفافیت موضوع هویت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - پیام‌رسان ویس‍پی به جای - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - شفافسازی در بین مردم است. او تاکید دارد که - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - این مشکلات هنوز حل نشده‌اند و اصل 25 قانون اساسی را به‌طور خلاصه «ممنوعیت بازرسی و نرساندن نامه ها، ضبط و فاش کردن مکالمات تلفنی، افشای مخابرات تلگرافی و تلکس، سانسور، عدم مخابره و نرساندن آنها، استراق سمع و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - هرگونه تجسس - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - مگر به حکم قانون» تعریف - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - می‌کند:

«دولت و حاکمیت متوجه شده است که باید اعتماد کاربران جلب شود تا این برنامه‌ها در بین مردم رایج شود. - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - تلاش‌هایی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - برای این امر صورت گرفته ولی همان‌طور که از متن قانون بر‌می‌آید مشکل عدم اعتمادی که وجود دارد دقیقا در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - همان چند کلمه آخر است که تمامی دیتاهای خصوصی با حکم قانون می‌تواند در دسترس قرار بگیرد.»

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان

این وکیل دادگستری اظهار دارد که پیش‌تر از سوی شورای عالی فضای مجازی عنوان شده بود که آیین‌نامه باید به گونه‌ای تنظیم - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - شود که ضمن صیانت از حقوق شهروندی، مسئولیت کاربر در قبال محتوایی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - که منتشر می‌کند را هم در بر بگیرد.

دکتر «آرمان فراست» فعال دنیای وب که مدیریت سایت بات‌ساز تلگرامی را نیز بر عهده دارد مشکل اصلی را همان عدم اعتماد می‌داند و تهدید به فیلترینگ تلگرام را تشدید کننده این مهم می‌داند. او باور دارد که اصرار به حذف تلگرام و تاکید بیش از حد روی واژه مهاجرت اوضاع را بهتر نمی‌کند چرا که هیچ‌وقت در هیچ‌ کشوری مهاجرت به یکباره صورت نمی‌گیرد بلکه با رقابت بین اپ‌ها مردم به سمت یک یا چند مورد خاص گرایش پیدا می‌کنند. او به دیجیاتو - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - می‌گوید:

«در این میان مسئولین قوه قضاییه که وظیفه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - قانون‌گذاری این موضوع را دارند چندان با فضای وب آشنا نیستند و قوانین فعلی و لزوم تغییر آنها که بارها از آن صحبت شده این موضوع را تایید - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - می‌کند. اگر این تهدیدات و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - شایعات کم شود مردم خودشان کم‌کم به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - مزیت‌های اپلیکیشن‌های داخلی پی می‌برند و تکیه و مانور روی معرفی این مزیت‌ها بهتر می‌تواند اعتماد مردم را جلب سازد.»

فراست برخی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - صحبت‌هایی که از سوی مسئولین درباره تلگرام زده می‌شود را چندان درست نمی‌داند و معتقد است که - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - این حرف‌ها عامل دیگریست که مردم را نسبت به پیام‌رسان‌های بومی بی‌اعتماد می‌کند.به گفته او برچسب تروریستی بودن تلگرام نمی‌تواند یک ملاک درست باشد چرا که اگر شخصی هدف تروریستی داشته باشد در نهایت با فیلترشکن از سد فیلترینگ عبور کرده و کار خود را انجام می‌دهد.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان

این کارشناس در نهایت بازهم تاکید می‌کند که از دیدگاه او بازار رقابتی و دیدن مزایای مدل‌های بومی به‌مراتب جوابگو تر از فیلترینگ تلگرام و برچسب زدن‌ - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - به آن است و مردم - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - از این طریق اشتباه اعتمادشان جلب نخواهد شد.

از آنسو «مجتبی شایسته» مدیر چندین پلتفرم آنلاین موبایل نیز برنامه ریزی نامناسب مدیران این پیام رسان‌ها را از نقطه ضعف اساسی آن‌ها می‌داند ولی باور دارد که - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - دیتاها و ایده‌های خوبی در ذهن - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - دست‌اندرکاران این مجمو‌عه‌هاست که متاسفانه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - درست راهبردی نمی‌شوند. او به دیجیاتو می‌گوید:

«احتمالا باوجود همه واکنش‌ها و مشکلات فعلی روزی فرا برسد که همه ما از این پیام‌رسان‌ها به نوعی استفاده کنیم، لذا بهتر است مشکل عدم اعتماد زودتر حل و فصل شود. امنیتی بودن مدیریت این فضاها باعث عدم اعتماد مردم به این پیام رسان‌ها شده که با وضع قوانین جدید تا حد زیادی قابل درمان است. مردم از آپارات و دیگر برنامه‌های بومی که استفاده می‌کنند، دلیل مشخصی دارد چرا که این برنامه‌ها دسترسی به خصوصی‌ترین پیام‌های ردوبدل شده کاربران را ندارند. تلفن و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - پیامک‌ها هم در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - حالت عادی کافیست با شکایت قانونی یک شخص از شما رصد شود، پس اینجا باید بپرسیم که این جنجالی که برپاست دقیقا برای چیست؟»

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان

او پاسخ‌های احتمالی به پرسشی که خودش را مطرح می‌کند در موارد گوناگونی جستجو می‌کند که به حریم خصوصی افراد، تبلیغات بیش‌از حد دولتی و وابستگی آنها به تلگرام نشات می‌گیرد. شایسته اعتقاد دارد که بزرگترین آسیبی که شبکه های اجتماعی ‌های کنونی دارند، غیرقابل پیگیری بودن مزاحمت‌های درون آنهاست و همچنین باور دارد که مردم باید پی ببرند که بیگ دیتای آنها خارج از ایران باعث کسب درآمد عده‌ای خارجی و ضربه به اقتصاد کشور می‌شود:

«با بیگ دیتاها رفتارسنجی اجتماعی صورت می‌گیرد و کاری که فیس‌بوک اخیرا انجام داد یکی از نشانه‌های تایید این موضوع است. این مسائل اگر با رعایت قوانین شرعی و ایرانی در ایران صورت بگیرد امکان بروز چنین اتفاقاتی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - را توسط برنامه‌های خارجی بسیار کمتر می‌کند. کشورهای خارجی می‌توانند این اطلاعات کشور ما را - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - خرید و فروش کنند و با آن وقایع ناگواری را در کشور رقم بزنند.»

زمزمه‌هایی مبنی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - بر اینکه تمام پیام‌رسان‌های بین‌المللی رایج بین کاربران باید فیلتر شوند در بین برخی مجلسیان به پا خاسته و فیلترینگ اینستاگرام هم به طور ضمنی از زبان معاون دادستان - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - کشور خبرش - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - مطرح شده هرچند هنوز به مرحله اجرا نرسیده است. تمامی این موضوعات در حالی مطرح می‌شود که هنوز مشکلات ریز و درشت مدل‌های بومی این اپلیکیشن‌ها وجود دارد و مبحث‌هایی چون همین اعتماد همچنان کمرنگ باقی مانده‌است. اینکه آیا مردم - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مینودشت استان گلستان - و کاربران در نهایت خودشان به سمت پیام‌رسان‌های داخلی سوق داده می‌شوند یا کماکان با دور زدن فیلترینگ در تلگرام و دیگر برنامه‌ها می‌مانند را آینده مشخص می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone