تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  3. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40397.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

گوگل اپلیکیشن Datally را برای کاهش مصرف اینترنت موبایل معرفی کرد

تاکنون چندبار برای تان پیش آمده که هنگام وب گردی یا استفاده از اپلیکیشن های آنلاین، دیتای موبایل تان به صورت ناگهانی به اتمام برسد؟ گوگل به تازگی اپلیکیشنی را در پلی استور منتشر کرده ...

تاکنون چندبار برای تان پیش آمده که هنگام وب گردی یا استفاده از اپلیکیشن های آنلاین، دیتای موبایل تان به صورت ناگهانی به اتمام برسد؟ گوگل به تازگی اپلیکیشنی را در پلی استور منتشر کرده تا به کمکش کاربران - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نمک آبرود استان مازندران - بتوانند مدیریت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نمک آبرود استان مازندران - بهتری روی مصرف دیتا موبایل خود - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نمک آبرود استان مازندران - داشته باشند.

Datally امروز به عرضه جهانی رسید و برای تجربه اش نیازمند اندروید 5 و بالاتر هستید

با توجه به اطلاعات به دست آمده، این اپ Datally نام داشته و اپلیکیشن هایی که بیشترین مصرف دیتا دارند را نشان می دهد. در واقع هدف گوگل این است تا با ارائه گزارشاتی از مصرف اینترنت موبایل، کاربر را در مدیریت بهتر دیتا راهنمایی کند. این - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نمک آبرود استان مازندران - گزارشات هم می توانند به صورت ساعتی، روزانه، هفتگی یا ماهیانه باشند.

بنابراین اگر برنامه را - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نمک آبرود استان مازندران - اجرا کرده و Data Saver را فعال کنید، مصرف پس زمینه دیتا قطع شده و میزان مصرف اینترنت هر کدام از برنامه ها محاسبه می شود. اگر دیدید برنامه ای بیش از اندازه از دیتا استفاده می کند، می توانید مصرف اینترنت آن را غیرفعال کنید.

البته مزیت های Datally فقط به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نمک آبرود استان مازندران - این ویژگی محدود نشده و برنامه وای فای های عمومی نزدیک را نیز به کاربر نشان می دهد. بد نیست بدانید Datally ابتدا به صورت آزمایشی برای فیلپیشن منتشر شد و با توجه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نمک آبرود استان مازندران - به ادعای گوگل، کاربران با این برنامه توانستند بیش - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نمک آبرود استان مازندران - از 30 درصد در مصرف دیتا صرفه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر نمک آبرود استان مازندران - جویی کنند. اگر نتوانستید برنامه را از گوگل پلی دانلود کنید، می توانید از این لینک کمکی استفاده نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone