تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  3. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  5. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30112.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ردمی رسماً به یکی از زیر شاخه‌های شیائومی تبدیل شد

زیرشاخه‌ی شرکت‌های بزرگ روز به روز معروف‌تر از گذشته می‌شوند و این موضوع خصوصا در صنعت تولید گوشی‌های هوشمند صادق است. اوپو، ویوو و وان پلاس همگی از زیر شاخه‌های BKK الکترونیکس محسوب می‌شوند و ...

زیرشاخه‌ی شرکت‌های بزرگ روز به روز معروف‌تر از گذشته می‌شوند و این موضوع خصوصا در صنعت تولید گوشی‌های هوشمند صادق است. اوپو، ویوو و وان پلاس همگی از زیر شاخه‌های BKK الکترونیکس محسوب می‌شوند و از طرفی یکی از زیر شاخه‌های معروف دنیا آنر زیر نظر هواوی فعالیت می‌کند. - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - حالا شیائومی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - -یکی دیگر از شرکت‌های معروف - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - چینی- یک شرکت جدید را به ترکیب زیر شاخه‌های - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - خود افزوده است.

گوشی‌های هوشمند ردمی و ردمی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نوت جزو معروف‌ترین گوشی‌های اقتصادی شیائومی محسوب می‌شوند. تلاش برای ایجاد استقلال برای برند ردمی تا حدی منطقی به نظر می‌رسد، - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - خصوصا با در نظر گرفتن این موضوع که شیائومی قصد دارد بعد از این اتفاق تمرکز بیشتری را روی تولید گوشی‌های هوشمند پرچمدار قرار دهد.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

دیگر شرکت زیر شاخه‌ی شیائومی یعنی پوکو (POCO) با آوردن سخت افزار‌های قدرتمند به بازار گوشی‌های میان رده، تا حدی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - خیال شیائومی را از درآمدزایی در - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - این بازار راحت کرده و حالا با اضافه شدن ردمی، شیائومی امیدوار است بازار گوشی‌های اقتصادی هم پوشش داده شود. از همه مهمتر این موضوع منجر به تمرکز بیشتر شیائومی روی تولید گوشی‌های پرچمدار خواهد شد.

این رویکرد می‌تواند برای شیائومی حرکت مثبتی تلقی شود، خصوصا بعد از آنکه این شرکت چینی وارد بازار غرب شده است. خبر تبدیل شدن ردمی به یکی از زیرشاخه‌های شیائومی فعلا به صورت یک پست در ویبو و به صورت رسمی از طرف شیائومی منتشر شده. اما باید به این موضوع نیز اشاره کرد که ردمی خود را برای رونمایی از - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - گوشی هوشمند جدید خود با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی آماده می‌کند. این رونمایی ۲۰ - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - دی ماه انجام خواهد پذیرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone