تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  4. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  5. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20295.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

با قابلیت‌های جدید اپ Messages در iOS 14 آشنا شوید

اپل سرانجام در کنفرانس کاملاً مجازی WWDC 2020 از سیستم عامل iOS 14 رونمایی کرد. این نسخه با قابلیت‌های جدید از جمله ویجت‌ها، حالت تصویر در تصویر، دستیار صوتی بهبود یافته و تغییراتی در iMessages ...

اپل سرانجام در کنفرانس کاملاً مجازی WWDC - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بیجار استان کردستان - 2020 از سیستم عامل iOS 14 رونمایی کرد. این نسخه با قابلیت‌های جدید از جمله ویجت‌ها، حالت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بیجار استان کردستان - تصویر در تصویر، دستیار صوتی بهبود - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بیجار استان کردستان - یافته و تغییراتی در iMessages از راه خواهد رسید.

اپ iMessage حالا از قابلیت گفتگوها بهره می‌برد و کاربران به کمک آن می‌توانند احساسات خود را به شیوه‌های جدید بیان کنند. در iOS 14 می‌توان مخاطبین و گفتگوهای مهم را به بالای صفحه اپلیکیشن Messages سنجاق - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بیجار استان کردستان - کرده و به آسانی دوستان یا چت‌ها را پیدا کرد.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بیجار استان کردستان

میمجوی‌ها نیز دستخوش تغییراتی شده‌اند و حالا امکان انتخاب میموجی‌های جدید با مدل و آرایش موهای جدید امکان پذیر شده است. علاوه بر این امکان شخصی سازی آن‌ها نیز فراهم شده و می‌توان برای آن‌ها ماسک گذاشت و یا سن - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بیجار استان کردستان - آن‌ها را تغییر داد. گزینه‌های دیگری هم - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بیجار استان کردستان - برای استیکرهای میموجی قرار داده شده‌اند که دست کاربر را در شخصی سازی باز می‌گذارند.

علاوه بر موارد فوق قابلیت جدیدی به نام Groups به اپ Messages اضافه شده که چت‌ها را سازمان دهی می‌کند. حالا کاربر می‌تواند پاسخ‌ها را به شکل ترد (Thread) مشاهده کرده و روی موضوع خاص تمرکز کند. همچنین به کمک این قابلیت می‌توان گروه‌هایی با هویت خاص ایجاد کرد و از اینکه کدام یک از مخاطبین در گروه نظر داده‌اند باخبر شد.

Groups قابلیت جدیدی به نام Mentions نیز دارد که - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بیجار استان کردستان - مشابه آنچه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بیجار استان کردستان - در واتساپ دیده می‌شود به شما اجازه می‌دهد تا با تایپ اسم فرد مورد نظر به آن‌ها پیام مستقیم بفرستید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گشتا نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
چه خوب که شرکت تعمیرچی با انجام کار با کیفیت، مشتریانش را راضی و خوشحال می‌کند. من هم از خدمات این شرکت در تعمیر یخچال وایت هاوس WMRF65S / WMFF65S در شهر بیجار منطقه بادامستان استفاده کردم و بسیار راضی بودم. تشکر می‌کنم از همه کارکنان تعمیرچی بخاطر تلاششان برای ارائه خدمات با کیفیت



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone