تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27169.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

حالت تاریک بالاخره به iOS 13 اضافه شد؛ کاهش مصرف باتری در آیفون‌های جدید

همان طور که پیش بینی می شد، اپل در کنفرانس WWDC امسال از اضافه شدن حالت تاریک به سیستم عامل iOS 13 خود خبر داد. حالت تاریک اپل برای گوشی ها و تبلت های این ...

همان طور که پیش بینی می شد، اپل در کنفرانس WWDC امسال از اضافه شدن حالت تاریک به سیستم عامل iOS 13 خود خبر داد.

حالت تاریک اپل برای گوشی ها و تبلت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - های این شرکت تمام قسمت های رابط کاربری را شامل شده و حتی از نرم افزارهای پیش فرض مانند پیام - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ها، موسیقی، - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - تقویم - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - و ... هم پشتیبانی خواهد کرد. در ضمن فعال سازی Dark Mode از طریق تنظیمات دستگاه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - یا - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - سوییچ مخصوص در Control Center امکان پذیر خواهد بود.

البته باید در نظر داشت که تغییرات حالت تاریک آیفون - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در صفحه هوم چندان ملموس نیست؛ اما - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - با ورود به منوها (و خصوصاً نرم افزارهایی که در حالت عادی بخش قابل توجهی از رابط کاربری آنها سفید است) - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - تفاوت ها آشکار شده و با نمایشگری تاریک مواجه خواهیم شد.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان

استفاده از حالت تاریک در آیفون‌های مجهز به نمایشگر OLED مصرف باتری را کاهش می‌دهد

نکته مهم - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - درباره حالت تاریک iOS 12، کمک به کاهش نسبی مصرف باتری در آیفون‌های جدید با نمایشگر OLED - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - است؛ چرا که مصرف انرژی این نوع پنل ها برای نمایش رنگ مشکی تقریباً صفر بوده (با خاموش ماندن LED ها رنگ مشکی نشان داده می شود) و حالت تاریک آیفون نیز با تیره کردن فضای رابط کاربری، به یکی از اهداف اصلی iOS 13 یعنی کاهش مصرف - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - باتری کمک خواهد کرد.

لازم به ذکر است که اپل پیش از این حالت تاریک را در سیستم عامل مک و برای کاربران حرفه ای - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ارائه کرده بود و کمپانی گوگل هم در کنفرانس توسعه دهندگان خود حالت تاریک اندروید Q را به نمایش گذاشته بود.

گفتنی است حالت تاریک - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - فعلاً در رابط کاربری سیستم عامل iOS 13 و اپلیکیشن های پیش فرض قابل فعال سازی بوده اما توسعه دهندگان می توانند با استفاده از امکاناتی که اپل در اختیارشان - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - قرار می دهد، پشتیبانی از حالت تاریک را به نرم افزارهای خود - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر کبودرآهنگ استان همدان - اضافه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر وجیهه نوشته شده درتاریخ 1402/03/09
حالتون خوبه؟ میشه بگید شهرک جانبازان کبودرآهنگ کار انجام میدید
پاسخ: بله در شهرک جانبازان شهر کبودرآهنگ خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone