🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  2. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  3. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  4. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  5. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42220.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

آیفون اکس یا آیفون ادیشن؛ بهترین موبایل اپل با چه نامی معرفی می شود؟

کمتر از 10 روز تا برگزاری مراسم ویژه اپل برای معرفی موبایل های امسالش باقی مانده و حال با شایعاتی در مورد نام گذاری این محصولات روبرو هستیم. وب سایت 9to5Mac در گفتگو با تولید کنندگان ...

کمتر از 10 روز تا برگزاری مراسم ویژه اپل برای معرفی موبایل های امسالش باقی مانده و حال با شایعاتی در مورد نام گذاری این محصولات روبرو هستیم.

وب سایت 9to5Mac در گفتگو با تولید کنندگان لوازم جانبی و قاب های محافظ که در نمایشگاه IFA حضور داشتند، اطلاعاتی در مورد اسامی آیفون های امسال به دست آورده و می گوید سه تلفن همراه 2017 اپل به شیوه زیر معرفی می شوند:

  • آیفون 8
  • آیفون 8 پلاس
  • آیفون ادیشن

بر - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - همین اساس یکی از این شرکت ها که محصولاتش به صورت رسمی در اپل استورها به فروش - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - می رسد، بسته بندی لوازم جانبی را به طور کامل تغییر داده و آنها را با اسامی جدید - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - به چاپ رسانده است.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

همان طور که می دانید، اواخر سال گذشته پایگاه خبری ژاپنی MacOtakara برای نخستین بار نام «آیفون ادیشن» را بر سر زبان ها انداخت.

از سوی دیگر، وب سایت هلندی iCulture معتقد است موبایل پریمیوم امسال اپل با عنوان «آیفون اکس» (iPhone X) معرفی می شود و - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - فعلاً خبری از آیفون 8 نخواهد بود.

این وب سایت به نقل از منابع داخلی کوپرتینو که در نشست روز پنجشنبه هفته گذشته در مقر اصلی این شرکت حضور داشتند، به این اطلاعات دست یافته است. در این شیوه نامگذاری، حرف X به جای عدد 10 قرار گرفته - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و در واقع این موبایل با نام «آیفون 10» شناخته می شود.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

اینکه کدام یک از این دو گزارش واقعیت دارد را نمی دانیم، اما در مقایسه با شایعات قبلی مبنی بر معرفی آیفون های 7s / 7s پلاس - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - / 8 در یک سال، منطقی تر به نظر می رسند.

به هر حال همه چیز در تاریخ 21 شهریور مشخص می شود. - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پیش از آن می توانید نگاهی به طراحی آیفون 8 بیندازید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone