تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  3. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  4. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  5. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13223.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

رسوایی برای ریلمی؛ آنتوتو امتیازات بالای گوشی ریلمی GT را غیرواقعی خواند

بنچمارک‌های موبایلی همیشه حاشیه‌های زیادی داشته‌اند و در جدیدترین اتفاق پلتفرم «آنتوتو» اعلام کرده که گوشی ریلمی GT را به خاطر مشکوک بودن به افزایش غیرعادی امتیازات مسدود کرده است. تیم بنچمارک آنتوتو با انتشار ...

بنچمارک‌های موبایلی همیشه حاشیه‌های زیادی داشته‌اند و در جدیدترین اتفاق پلتفرم - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرکزی استان مرکزی - «آنتوتو» اعلام کرده که گوشی ریلمی GT را به خاطر مشکوک بودن به افزایش غیرعادی امتیازات مسدود کرده است. تیم بنچمارک آنتوتو با انتشار پستی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرکزی استان مرکزی - در شبکه اجتماعی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرکزی استان مرکزی - ویبو به توضیح درباره این تصمیم پرداخت.

«شو - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرکزی استان مرکزی - چی» قائم مقام شرکت ریلمی پیش از معرفی GT با انتشار اسکرین‌شاتی از کسب امتیاز ۷۷۰٫۲۲۱ توسط این گوشی خبر داد. این امتیاز نسبت به سایر تلفن‌های هوشمندی که از اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرکزی استان مرکزی - می‌کنند خیلی بالاتر است. میانگین امتیاز این گوشی‌ها ۷۱۰٫۰۰۰ است و حتی خود دستگاه مرجع کوالکام هم نتوانسته بود از مرز ۷۳۵٫۴۳۹ - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرکزی استان مرکزی - فراتر برود. تیم آنتوتو از همان زمان به انتظار نشسته بود تا گوشی ریلمی منتشر شود و آن‌ها بتوانند این محصول را آزمایش کنند.

تیم آنتوتو - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرکزی استان مرکزی - نهایتا نسخه ۱۲ + ۲۵۶ گیگابایتی ریلمی GT را - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرکزی استان مرکزی - تهیه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرکزی استان مرکزی - کرد و پس از آزمایش بنجمارک‌ها امتیاز ۷۵۰٫۰۰۰ را به دست آورد. ولی بررسی‌های بیشتر به این تیم نشان داد که دو مشکل وجود دارد. مشکل اول در خصوص آزمایش چندهسته‌ای بود. ظاهرا سیستم زمان‌بندی ریلمی GT اجازه نمی‌داد برخی از رشته‌های پردازشی روی هسته‌های کوچک پردازنده اجرا شوند و در عوض این رشته‌ها را به هسته‌های بزرگ منتقل می‌کرد.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرکزی استان مرکزی
ریلمی GT اجرای پردازش‌ها را به جای هسته‌های کوچک به هسته‌های بزرگ محول می‌کند

مشکل دوم در بخش آزمایش تجربه کاربری (UX) مشاهده شد. تیم آنتوتو دریافت که ریلمی GT بخش زیادی از پردازش‌های خروج از حالت فشردگی عکس‌های JPG را رد می‌کند و تصویر خروجی فوق العاده بد و پیکسلی می‌شود. چون عکس‌هایی که از حالت فشرده خارج می‌شوند - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرکزی استان مرکزی - به کاربر نشان داده نمی‌شوند، این مشکل به‌سرعت قابل مشاهده نبوده است.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرکزی استان مرکزی
سمت راست تصویر اصلی، سمت چپ تصویر ناقص خروج از حالت فشرده

حالا آنتوتو تصمیم گرفته که امتیازات ریلمی GT را - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرکزی استان مرکزی - به مدت سه ماه از پلتفرم خود کنار بگذارد. اگر ریلمی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرکزی استان مرکزی - آپدیتی برای GT منتشر کند تا این مشکل برطرف شود، این گوشی پس از پایان مدت محرومیت دوباره به آنتوتو برمی‌گردد. ولی اگر آپدیتی منتشر نشود، محرومیت GT دائمی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرکزی استان مرکزی - خواهد شد.

سخنگوی ریلمی می‌گوید این شرکت معتقد است که هیچ قانونی را زیر پا نگذاشته و با تیم - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرکزی استان مرکزی - آنتوتو همکاری می‌کند تا مشکل را برطرف سازد.

تیم آنتوتو در حال حاضر مشغول کار روی نسخه ۹ بنچمارک خود است که دارای قابلیت‌هایی برای مقابله با تقلب خواهد بود. برای مثال در نسخه ۹ اگر تقلبی شناسایی شود، از امتیاز نهایی عددی کسر خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone