تعمیرات یخچال سینجر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27168.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

درز اطلاعات جدید درباره قابلیت شارژ سریع و ظرفیت باتری گلکسی نوت 10

شارژ سریع گلکسی نوت 10 سامسونگ احتمالا از نوع صد واتی که چند وقت پیش معرفی شد نخواهد بود اما یکی از افشاگران قابل اعتماد ادعا کرده این موبایل از استاندارد شارژ سریع جدیدی پشتیبانی ...

شارژ سریع گلکسی نوت 10 سامسونگ احتمالا از نوع صد واتی که چند وقت پیش معرفی شد نخواهد بود اما یکی از افشاگران قابل اعتماد ادعا کرده این موبایل از استاندارد شارژ سریع جدیدی پشتیبانی خواهد کرد.

این - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - منبع آگاه به تازگی در یک توییت که با عکس لئونارد داوینچی، نقاش مشهور دوره رنسانس همراه است اعداد "101101" را نوشته؛ اینجاست که ماجرا جالب می شود.

گلکسی نوت 10 احتمالا با سه برابر سرعت - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بیشتر از اس 10 شارژ خواهد شد

همانطور که احتمالا قبلا شنیده اید اسم رمز گلکسی نوت های جدید «داوینچی» است که سامسونگ از آن برای هر دو دستگاه نوت 10 و نوت 10 پرو و نسخه های 5G آنها استفاده می کند. در نهایت این ارتباط ممکن است اتفاقی باشد اما به نظر می رسد با اطلاعاتی درباره پرچمداران آینده سامسونگ مواجهیم. با یک جستجوی ساده گوگل برای 101101 متوجه می شویم حالت نوشتن باینری عدد "45" است. در نتیجه اگر تمام قطعات پازل را کنار هم بچینیم - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به این نتیجه می رسیم که این توییت احتمالا به قابلیت شارژ سریع گلکسی نوت 10 اشاره دارد.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

قابلیت - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شارژ - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - سریع در سری اس 10 اکنون تنها از 15 وات پشتیبانی می کند در نتیجه امکان شارژ سریع 45 - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - واتی در گلکسی نوت 10 پیشرفت چشم گیری محسوب خواهد شد. بنا - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بر آخرین اخبار - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - و اطلاعات به دست آمده، گلکسی نوت 10 پرو از باتری 4500 میلی آمپری استفاده خواهد کرد که نسبت به نسل قبل افزایشی 500 میلی آمپری خواهد داشت.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

البته - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - جای دادن باتری با این ظرفیت سامسونگ را مجبور به ایجاد برخی تغییرات در این تلفن مانند چینش عمودی دوربین ها و حذف جک 3.5 میلی متری هدفون کرده. - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - با اینکه - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - این اتفاق ممکن است باعث آزرده - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شدن طرفداران این - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - برند شود، اما سال گذشته وان پلاس در مدل 6T نشان داد حذف جک هدفون باعث - تعمیرات یخچال سینجر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - افزایش 400 میلی آمپری طرفیت باتری شده بود.

گفته شده مدل کوچکتر و ارزان تر گلکسی نوت به باتری 3400 میلی آمپری مجهز خواهد شد که برای استانداردهای این سری کوچک محسوب می شود، اما با توجه به اندازه صفحه نمایش 6.28 اینچی آن به نظر با جمع و جور ترین تلفن این سری رو به رو خواهیم شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone