تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  4. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13705.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

جهرمی: شبکه سیگنال‌رسانی زمینی از هفته آینده آغاز به کار می‌کند

وزیر ارتباط دقایقی پیش با انتشار یک توییت از آغاز به کار «شبکه سیگنال‌رسانی زمینی» طی همکاری فنی و حقوقی با صدا و سیما خبر داده است. این شبکه سیگنال‌رسان از هفته آینده به طور ...

وزیر ارتباط دقایقی پیش با انتشار یک توییت از آغاز به کار «شبکه سیگنال‌رسانی زمینی» طی همکاری فنی و حقوقی با صدا و سیما خبر داده است. این شبکه سیگنال‌رسان - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خراسان استان خراسان - از هفته آینده به طور رسمی کارش را آغاز خواهد کرد.

«محمدجواد آذری جهرمی» در این توییت نوشته است:

شنیده بودید که در برخی مناطق ایران، موقع پخش فوتبال یا والیبال، تلویزیون برنامه‌ی دیگری رو پخش می‌کرد و مردم معترض میشدن؟ مشکل حل شد. با تلاش چندساله فنی و حقوقی، در همکاری با سازمان صداوسیما، «شبکه سیگنال رسانی زمینی» ایجاد شد و از هفته‌ی آینده رسما فعالیت خود را آغاز می‌کند.

گفتنی است که - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خراسان استان خراسان - پروژه راه‌اندازی سیگنال‌رسانی زمینی از سال 97 کلید خورده اما حالا و پس از سه سال، به نتیجه رسیده است. نخستین باری که وزیر ارتباطات از این - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خراسان استان خراسان - فناوری صحبت کرد به آبان سال 97 باز می‌گردد. آذری جهرمی در مراسم پدافند غیرعامل در حوزه ارتباطات - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خراسان استان خراسان - از همکاری وزارت ارتباطات و صدا و سیما برای به‌کارگیری این فناوری در زیر ساخت ارتباطی کشور سخن گفت و اعلام کرد که یکی از اهداف اصلی استفاده از سیگنال‌رسانی زمینی، قطع وابستگی به خدمات ماهواره‌ای خارج از کشور خواهد بود.

 

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خراسان  استان خراسان

جهرمی در این مراسم اعلام کرد که تکمیل شبکه سیگنال‌رسانی زمینی صدا و سیما یکی از مهمترین - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خراسان استان خراسان - اقداماتی بوده که پس از سالها موفق به انجام آن - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خراسان استان خراسان - شدیم و با همکاری شرکت ارتباطات زیرساخت و سازمان صدا و سیما - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خراسان استان خراسان - این پروژه زیر بار رفته است.

او طی این مراسم یکی دیگر از دلایل راه‌اندازی شبکه سیگنال‌رسانی زمینی را خدمت‌رسانی به مناطق محروم عنوان کرده بود: «تا پیش از این و در دوره نخست تحریم‌ها، به - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خراسان استان خراسان - دلیل وابستگی‌ که برای پخش - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خراسان استان خراسان - به شبکه‌های ماهواره‌ای داشتیم با مشکلاتی مواجه شدیم و مردم به خصوص مناطق محروم - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خراسان استان خراسان - نمی‌توانستند از پوشش شبکه‌ها استفاده کنند. برای - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خراسان استان خراسان - مثال به دلیل عدم پخش ماهواره‌ای، مناطق محروم امکان تماشای رویداد بین‌المللی مانند فوتبال را نداشتند که تمام تلاش این بود که بتوانیم شبکه‌ای مجزا برای ارائه خدمات در زمان مخاطرات تحریم داشته باشیم.»

تا این لحظه جزئیات بیشتری درباره شبکه سیگنال‌رسانی زمینی منتشر نشده و احتمالا وزیر ارتباطات ارائه اطلاعات تکمیلی را به هفته آینده و رونمایی رسمی از این فناوری موکول کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گرگین نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
یکی از مشکلات رایج یخچال ویرپول WME1885DFCTS/WME1880NFTS این است که ممکن است درب یخچال به درستی بسته نشود، برای رفع این مشکل باید درب یخچال را با دقت بیشتری ببندید و چک کنید که یخچال درست بسته شده است یا خیر.

برای تعمیرات بیشتر یا در صورت عدم رفع مشکل، شما می توانید به فروشگاه های الکترونیکی در شهر خراسان منطقه ابوطالب مراجعه کنید و یا با تعمیرکاران تماس بگیرید تا مشکل مورد نظر را برطرف کنند



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone