تعمیرات یخچال زیمنس در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  3. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13693.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

افشای ویدیوی تبلیغاتی رسمی ایرباد بی‌سیم سونی WF-1000XM4 پیش از معرفی رسمی

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره ایرباد پرچمدار بعدی سونی هستیم و حالا ویدیوی تبلیغاتی رسمی ایرباد بی‌سیم WF-1000XM4 افشا شده که برخی ویژگی‌های آن را به تصویر می‌کشد. طبق ویدیوی تبلیغاتی، سونی برای ایرباد جدیدش ...

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره ایرباد پرچمدار بعدی سونی هستیم و حالا ویدیوی تبلیغاتی رسمی ایرباد بی‌سیم WF-1000XM4 افشا شده که برخی ویژگی‌های آن را به تصویر می‌کشد.

طبق ویدیوی تبلیغاتی، سونی برای ایرباد - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - جدیدش از پردازنده اختصاصی تازه‌ای به نام V1 استفاده می‌کند و همچنین آن را به درایورهای جدیدی مجهز می‌کند. این - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - محصول به علت بهره‌مندی از ماژول بازخورد کاهش نویز دوگانه داخلی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - و خارجی، عملکرد حذف نویز فعال بهتری خواهد داشت.

این ویدیوی از قابلیت صحبت برای قطع صدا خبر می‌دهد و همچنین شاهد ویژگی حذف نویز تطبیقی و - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - امکان شنیدن صدا هستیم. کاربران برای چنین کاری به پروفایل‌های مختلفی دسترسی پیدا می‌کنند و می‌توانند آن‌ها را شخصی‌سازی کنند.

از سایر قابلیت‌های ایرباد بی‌سیم سونی WF-1000XM4 می‌توان به پشتیبانی از ارتباط بلوتوث استاندارد High-Res، صدای Hi-Res، صدای ۳۶۰ درجه و فناوری - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - بهینه‌سازی صدای DSEE EXTREME اشاره کرد. این محصول همچنین با قابلیت‌های جدیدی، کیفیت مکالمات را افزایش می‌دهد و با پشتیبانی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - از استاندارد IPX4، در برابر بارش باران مقاومت می‌کند. همچنین با این محصول به دستیارهای صوتی الکسا و گوگل استیستنت دسترسی دارید.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر گلپایگان استان اصفهان

سونی از شارژدهی ۸ ساعته این ایرباد بی‌سیم خبر می‌دهد که - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - البته - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - با کیس به ۲۴ ساعت می‌رسد. باتری مورد استفاده در این کیس می‌تواند تا دوبار بطور کامل ایرباد ژاپنی‌ها را شارژ کند. خود قاب را می‌توان با کابل USB Type-C یا به صورت بی‌سیم شارژ کرد. ظاهرا با ۵ دقیقه شارژ، - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - کاربران می‌توانند تا ۶۰ دقیقه از ایرباد سونی استفاده کنند.

در حال حاضر اطلاعات رسمی درباره تاریخ معرفی یا قیمت سونی WF-1000XM4 منتشر نشده، با این حال انتظار می‌رود در آینده نزدیک با رنگ‌های مشکی طلایی و پلاتین نقره‌ای از راه برسد و قیمتش هم نزدیک به - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر گلپایگان استان اصفهان - ۲۸۰ یورو باشد که در مقایسه با نسل قبلی‌اش یعنی XM3، نزدیک به ۳۰ یورو بیشتر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone