تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  4. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13709.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

AMD از گرافیک‌های رادئون RX 6000M با معماری RDNA 2 برای لپ‌تاپ‌ها رونمایی کرد

پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره شرکت AMD در رویداد کامپیوتکس ۲۰۲۱ از جدیدترین گرافیک‌هایش برای لپ‌تاپ‌ها رونمایی کرد. کارت‌های گرافیک رادئون RX 6000M از معماری RDNA 2 بهره می‌برند. این سری شامل سه کارت گرافیک ...

پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره شرکت AMD در رویداد کامپیوتکس ۲۰۲۱ از جدیدترین گرافیک‌هایش برای لپ‌تاپ‌ها رونمایی کرد. کارت‌های - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - گرافیک رادئون RX 6000M از معماری RDNA 2 بهره می‌برند.

این سری شامل سه کارت گرافیک می‌شود که بالاترین آن‌ها، RX 6800M با توان حرارتی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - ۱۴۵ وات و - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - بالاتر است. به گفته AMD، این کارت گرافیک سریع‌ترین GPU این کمپانی برای لپ‌تاپ‌ها تا به امروز است و می‌تواند بازی‌های باکیفیت را - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - با فریم ریت مشابه انویدیا RTX 3080 یا بالاتر اجرا کند. علاوه بر این، در هنگام اجرای بازی با باتری، عملکردی بهتر از رقیبش دارد. فرکانس این GPU برابر ۲۳۰۰ مگاهرتز - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - است و ۱۲ گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR6 دارد.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان

گرافیک بعدی با نام RX 6700M و توان طراحی حرارتی حداکثر ۱۳۵ وات، - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - در رزولوشن 1440p می‌تواند بازی‌های محبوب را با فریم ریت ۱۰۰ فریم بر ثانیه اجرا کند. فرکانس این کارت گرافیک برابر ۲۳۰۰ مگاهرتز است و 10 گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR6‌ دارد.

در - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - نهایت با گرافیک RX 6600M روبه‌رو هستیم که توان طراحی حرارتی حداکثر ۱۰۰ وات دارد و می‌تواند بازی‌ها را با رزولوشن 1080p اجرا کند. AMD‌ برای این GPU فرکانس ۲۱۷۷ مگاهرتز و ۸ گیگابایت حافظه GDDR6 درنظر گرفته است. با وجود چنین گفته‌هایی، باید تا عرضه آن‌ها و بررسی عملکردشان صبر کنیم.

AMD می‌خواهد با یک طرح جدید سازندگان لپ‌تاپ‌ها را ترغیب به افزودن برخی ویژگی‌ها به سیستم‌های مجهز به CPUها و GPUهای خود کند. ظاهرا این شرکت ایده‌ای مانند Evo را مدنظر دارد، اما برای لپ‌تاپ‌های گیمینگ نه اولترابوک‌ها. انتظار می‌رود این قابلیت‌ها به شرح زیر باشند:

  • پردازنده موبایل رایزن ۵۰۰۰، گرافیک‌های رادئون ۶۰۰۰ و نرم افزار رادئون
  • پشتیبانی از فناوری‌های دسترسی حافظه هوشمند و اسمارت شیفت AMD
  • حداقل روشنایی ۳۰۰ نیت نمایشگر، پشتیبانی ۱۰۰ درصدی گاموت sRGB یا ۷۲ درصدی NTSC، حداقل رفرش ریت ۱۴۴ هرتز با تاخیر کم و - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - پشتیبانی از AMD Freesync
  • وجود حداقل یک حافظه SSD نسل سوم NVME PCIE Express
  • حفظ دمای کمتر از ۴۰ درجه برای کلیدهای WASD
  • بیش از ۱۰ ساعت شارژدهی در - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - هنگام پخش ویدیو

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان

در حال حاضر نمی‌دانیم چه تعداد لپ‌تاپ چنین ویژگی‌هایی را رعایت خواهند کرد، مخصوصا اینکه لپ‌تاپ‌های گیمینگ اکثرا کمتر از ۱۰ ساعت شارژدهی در هنگام پخش ویدیو دارند و همچنین روشنایی کمتر از ۳۰۰ نیت دارند.

گرافیک‌های جدید AMD از همین امروز در دسترسی تولیدکنندگان قرار می‌گیرد و اولین لپ‌تاپی که از این گرافیک و ویژگی‌های بالا بهره می‌برد، ایسوس راگ Strix G15 جدید است که گیمرها می‌توانند آن را با پردازنده رایزن 9 5900Hx، گرافیک رادئون RX 6800M و نمایشگر ۱۵ اینچی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر هرسین استان کردستان - WQHD با رفرش ریت ۱۶۵ هرتز و ۳ میلی‌ثانیه زمان پاسخگویی سفارش دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone