تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  2. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  3. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  4. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  5. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13700.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ احتمالا نمایشگر OLED نسل بعدی آیپد را تولید می‌کند

به نظر می‌رسد سامسونگ دیسپلی تولید پنل‌های ۱۲۰ هرتزی LTPO اولد را برای آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو آغاز کرده است. همچنین غول فناوری کره‌‌ای احتمالا تولید نمایشگر اولد موردنیاز برخی مدل‌های نسل بعدی ...

به نظر می‌رسد سامسونگ دیسپلی تولید پنل‌های - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سبزوار استان خراسان - ۱۲۰ هرتزی LTPO اولد را برای آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو آغاز کرده است. همچنین غول فناوری کره‌‌ای احتمالا تولید نمایشگر اولد موردنیاز برخی مدل‌های نسل بعدی آیپد را که سال آینده قرار است به بازار - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سبزوار استان خراسان - عرضه شوند را برعهده خواهد گرفت.

براساس گزارش منتشر شده، اپل از سال آینده قصد دارد نمایشگر LCD و مینی LED مورد استفاده در برخی مدل‌های آیپد را با نمایشگر اولد سامسونگ دیسپلی جایگزین کند.

کوپرتینویی‌ها در حال حاضر از نمایشگرهای اولد سامسونگ برای اپل واچ، آیفون و حتی تاچ بار مک‌بوک استفاده می‌کنند. با توجه به گزارش جدید، سامسونگ دیسپلی احتمالا تامین نمایشگر اولد موردنیاز برخی مدل‌های نسل بعدی آیپد را نیز برعهده خواهد گرفت.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سبزوار استان خراسان

ظاهرا طرفین در مورد برنامه تولید و تحویل نمایشگر توافق کرده‌اند. ال جی نیز می‌تواند یکی دیگر از تامین کنندگان نمایشگر اولد مورد نیاز برای نسل - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سبزوار استان خراسان - بعدی آیپد اپل باشد. ال‌جی در سال جاری میلادی قرار است همکاری - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سبزوار استان خراسان - نزدیک‌تری با اپل داشته باشد و حجم بیشتری از تولید نمایشگر اولد موردنیاز گوشی‌های سری آیفون ۱۳ را برعهده بگیرد. گفته می‌شود میزان نمایشگر اولدی که قرار است ال‌جی تامین کند،‌ ۱۰۰ درصد نسبت به سال - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سبزوار استان خراسان - قبل افزایش می‌یابد.

اپل بزرگترین - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سبزوار استان خراسان - تولیدکننده تبلت در جهان است و بدون شک تامین نمایشگر موردنیاز برای آیپد اپل قراردادی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سبزوار استان خراسان - بزرگ برای سامسونگ دیسپلی محسوب می‌شود.

آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی اپل که اخیرا معرفی شده، به جای بهره‌مندی از - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سبزوار استان خراسان - نمایشگر LCD، از نمایشگر مینی LED بهره می‌برد که با این حساب روشنایی، نسبت کنتراست و رنگ - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سبزوار استان خراسان - مشکی واقعی‌تری ارائه می‌دهد. - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سبزوار استان خراسان - پیشتر گفته شده بود در سال ۲۰۲۰ سهم بازار نمایشگر - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سبزوار استان خراسان - سامسونگ برای پنل‌های OLED آیفون ۷۸.۳ درصد بوده که اگر تخمین‌های انجام شده درست باشد، این میزان در سال جاری - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سبزوار استان خراسان - میلادی به ۶۵.۱ درصد کاهش پیدا خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone