تعمیرات یخچال میدیا در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13714.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

تفاوت Saturation و Vibrance چیست و هر کدام چه کاربردی دارند؟

ادوبی لایت روم یکی از قدرتمندترین ابزارهای پردازش تصویر پس از عکاسی به شمار می‌رود که طراحان و عکاسان به صورت گسترده از آن استفاده می‌کنند. به کمک لایت روم می‌توان تغییرات پیچیده‌تری روی تصاویر ...

ادوبی لایت روم یکی از قدرتمندترین ابزارهای پردازش تصویر پس از عکاسی به شمار می‌رود - تعمیرات یخچال میدیا در شهر زرین شهر استان اصفهان - که طراحان و عکاسان به صورت گسترده از آن استفاده می‌کنند. به کمک لایت روم می‌توان تغییرات پیچیده‌تری روی تصاویر اعمال کرد؛ اما گاهی اوقات تنظیمات آن می‌تواند برای کاربران غیرحرفه‌ای گیج کننده باشد. برای مثال ابزار Saturation و Vibrance می‌توانند جلوه‌های یکسانی روی تصاویر ایجاد کنند؛ اما - تعمیرات یخچال میدیا در شهر زرین شهر استان اصفهان - تفاوت اصلی میان این دو چیست؟

هر - تعمیرات یخچال میدیا در شهر زرین شهر استان اصفهان - رنگ مقدار اشباع خاصی دارد که تعیین‌کننده‌ی میزان شدت آن رنگ است. برای مثال در تصویر پایین قرمزهای پُر رنگ‌تر - تعمیرات یخچال میدیا در شهر زرین شهر استان اصفهان - از میزان اشباع بیشتری بهره می‌برند. هر دو ابزار Saturation و Vibrance روی تغییر درجه‌ی اشباع رنگ تاثیر می‌گذارند اما نحوه‌ی عملکرد آن‌ها متفاوت است. 

تعمیرات یخچال میدیا در شهر زرین شهر استان اصفهان

اشباع چه کاری انجام می‌دهد؟

ابزار - تعمیرات یخچال میدیا در شهر زرین شهر استان اصفهان - Saturation میزان اشباع تمامی رنگ‌ها را به یک میزان تحت تأثیر قرار می‌دهد. با کشیدن نوار آن به چپ یا راست می‌توان از حداکثر تا حداقل اشباع ممکن جابه‌جا شد. اما به دلیل اعمال تغییرات روی تمامی رنگ‌ها، نمی‌توان از چنین ابزاری به صورت دقیق استفاده کرد. ممکن است برخی قسمت‌های تصویر به صورت پیش‌فرض از میزان اشباع مناسبی برخوردار باشند و تغییر آن‌ها موجب مصنوعی شدن رنگ‌ها شود.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر زرین شهر استان اصفهان

ابزار Vibrance چه کاربردی دارد؟

می‌توان از ابزار Vibrance (رنگارنگی) برای تغییر میزان اشباع به صورت دقیق‌تر و ظریف‌تر استفاده کرد. به کمک آن امکان می‌توان در هنگام تغییر حالت تصویر، تأثیر بیشتری روی رنگ‌های کمتر اشباع شده داشت. رنگ‌هایی از قبل درجه‌ی اشباع مناسبی دارند کمتر تحت تأثیر ابزار Vibrance قرار می‌گیرد. 

تعمیرات یخچال میدیا در شهر زرین شهر استان اصفهان

کدام ابزار مناسب‌تر است؟

هر دو ابزار  Saturation و Vibrance جایگاه مخصوص به خود را در ویرایش تصاویر دارند. اگر قصد دارد کل تصویر را تغییر دهید، استفاده از Saturation می‌تواند مفیدتر باشد. برای مثال عکس‌هایی که در روزهای ابری گرفته شده‌اند گزینه‌ی مناسب‌تری برای تغییر اشباع کلی به شمار می‌روند. اگر تصویری حالت غیرطبیعی دارد اما از نور کافی برخوردار است، ابزار Vibrance می‌توانند در ایجاد اصلاحات جزئی بهتر عمل کند. 

تعمیرات یخچال میدیا در شهر زرین شهر استان اصفهان

اگر قصد دارید در استفاده از ادوبی لایت روم حرفه‌ای شوید، باید از Saturation و Vibrance در کنار یکدیگر استفاده کنید. ابتدا بهتر است به کمک Saturation میزان اشباع کلی تصویر را کاهش دهید و سپس از طریق Vibrance تنظیمات دلخواه خود را اعمال کنید تا نواحی خاکستری کمی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر زرین شهر استان اصفهان - روشن‌تر شوند. 

تعمیرات یخچال میدیا در شهر زرین شهر استان اصفهان

به کمک انتخاب ابزار ناحیه‌ای در لایت روم هم می‌توانید تغییرات را تنها در قسمت معینی از تصویر اعمال کنید. برای مثال اگر می‌خواهید اشباع پس‌زمینه‌ی عکس را کاهش دهید، استفاده از چنین روشی کاربردی است. همانند سایر جنبه‌های ویرایش تصویر، بهترین راه یادگیری استفاده از مطالب گفته شده در قالب یک پروژه روی تصاویر خودتان است. 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone