تعمیرات یخچال کنوود در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  3. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13688.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

معرفی اپ Smart Photo Widget؛ پردازش هوشمند تصاویر برای ویجت‌های آیفون

نمایش تصاویر دلخواه در قالب ویجت یکی از محبوب‌ترین قابلیت‌های اضافه شده به iOS 14 به حساب می‌آید؛ ولی برنامه‌‌ی پردازش داخلی در نظر گرفته شده برای ویجت‌ها نمی‌تواند تصاویر را به شکل دلخواه برش ...

نمایش تصاویر دلخواه در قالب ویجت یکی از محبوب‌ترین قابلیت‌های اضافه شده به iOS 14 به حساب - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بابلسر استان مازندران - می‌آید؛ ولی برنامه‌‌ی پردازش داخلی در نظر گرفته شده برای ویجت‌ها - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بابلسر استان مازندران - نمی‌تواند تصاویر را به شکل دلخواه برش دهد و امکانات محدودی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بابلسر استان مازندران - برای شخصی‌سازی ارائه می‌دهد. اما اپلیکیشن Smart - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بابلسر استان مازندران - Photo Widget می‌تواند به لطف استفاده از هوش مصنوعی، چنین کمبودی را به بهترین شکل جبران کند.

مهم‌ترین قابلیت اپ Smart Photo Widget از نظر توسعه‌دهندگانش، امکان برش و فریم‌بندی مناسب تصاویر برای ویجت‌ها در تمامی اندازه‌ها است. کاربران می‌توانند فولدر خاصی را برای تصاویر خود در نظر - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بابلسر استان مازندران - بگیرند و سپس اپلیکیشن می‌تواند تمامی امور از جمله انتخاب تصویر را به صورت خودکار انجام دهد. امکان رد کردن تصاویر با کیفیت پایین، نور نامناسب یا ناواضح نیز وجود دارد. اسکرین‌شات‌ها نیز به صورت خودکار در ویجت‌ نمایش داده نخواهند شد. 

تعمیرات یخچال کنوود در شهر بابلسر استان مازندران

به صورت پیش‌فرض تصاویر انتخاب شده در طول روز به صورت چرخشی نمایش داده می‌شوند. همچنین می‌توان موارد دلخواهی مانند نمایش تاریخ و ساعت، یا محل عکس‌برداری را روی تصویر اضافه کرد. افزودن فیلتر یا جلوه بصری نیز می‌تواند به افزایش جذابیت تصاویر کاربران کمک بسیاری کند. تعریف قاب برای حاشیه‌ی عکس‌ها نیز - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بابلسر استان مازندران - می‌تواند حس نوستالژیک قاب عکس را برای دارندگان آیفون و آیپد به همراه داشته باشد.

اپلیکیشن Smart Photo Widget - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بابلسر استان مازندران - به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است اما برای استفاده از تمامی قابلیت‌های آن نیازمند خریداری نسخه‌ی پریمیوم خواهید بود. در نسخه‌ی پولی کاربران می‌توانند مجموعه‌ تصاویر نامحدود برای خود تعریف کنند و از اعمال افکت روی عکس‌ها بهره ببرند. اشتراک سالانه‌ی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بابلسر استان مازندران - اپ ۲.۹۹ دلار و مادام العمر آن ۹.۹۹ - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بابلسر استان مازندران - دلار است. 

تعمیرات یخچال کنوود در شهر بابلسر استان مازندران

بهره‌مندی از iOS 14 یا macOS 11 برای استفاده از اپ ضروری است. توسعه‌‌دهنده در آپدیت‌های اخیر سعی کرده است تا عملکرد هوش مصنوعی در قاب‌بندی و برش تصاویر را بهبود ببخشد. همچنین موارد قابل افزودن - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بابلسر استان مازندران - روی تصاویر به صورت پیوسته در حال افزایش هستند.

پشتیبانی از تایپ دینامیک نیز امکان نمایش راحت‌تر فونت‌ها و متون در اندازه‌های مختلف را امکان‌پذیر می‌کند. اگر نمی‌خواهید تصاویر به صورت خودکار در وسط قاب قرار گیرند تنها کافی است لمس طولانی مدت روی آن‌ها داشته باشید یا از قسمت تنظیمات قابلیت را به طور - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بابلسر استان مازندران - کلی برای تمامی قاب‌ها غیرفعال - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بابلسر استان مازندران - کنید. 

تعمیرات یخچال کنوود در شهر بابلسر استان مازندران

Smart - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بابلسر استان مازندران - Photo Widget

سازنده: Cromulent Labs, Inc قیمت: رایگان دسته - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بابلسر استان مازندران - بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: ۱۰.۶ مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone