تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  4. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  5. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13719.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

تمامی روستاهای استان یزد به اینترنت پرسرعت همراه اول متصل شدند

همراه اول اعلام کرده که با تجهیز 37 روستای دیگر استان یزد به اینترنت پرسرعت، حالا تمامی 337 روستای بالای 20 خانوار این استان تحت پوشش اینترنت نسل 3 یا 4 این اپراتور قرار گرفته‌اند. ...

همراه اول اعلام کرده که با تجهیز 37 روستای دیگر استان یزد به اینترنت پرسرعت، حالا تمامی 337 روستای بالای 20 خانوار این استان - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خراسان استان خراسان - تحت پوشش اینترنت نسل 3 یا 4 - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خراسان استان خراسان - این اپراتور قرار گرفته‌اند.

آیین بهره برداری - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خراسان استان خراسان - و جشن دسترسی تمام روستاهای استان یزد به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات صبح امروز دوشنبه 10 خرداد 1400، با افتتاح دو پروژه توسعه سایت همراه اول به شکل نمادین در دو روستای «زرجوع» و «شادکام» با حضور و دستور «محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

همراه اول، اپراتور اصلی توسعه اینترنت پرسرعت در روستاهای یزد

آذری جهرمی در این مراسم با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در هیچکدام از این روستاهایی که بر مبنای طرح خدمات عمومی اجباری روستایی به اینترنت پرسرعت متصل - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خراسان استان خراسان - می شوند، سودآور نیست گفت: «سرمایه‌گذاری در این روستاها زیان‌ده است، اما دولت - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خراسان استان خراسان - این هزینه‌ها را انجام می‌دهد تا بین دانش‌آموز عزیزی که در روستا زندگی می‌کند با دیگری در شهر، تفاوتی وجود نداشته باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اصلی و اجرایی توسعه ارتباطات روستایی در این - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خراسان استان خراسان - پروژه گفت: «همراه اول زحمت اصلی توسعه ارتباطات روستایی در استان یزد و اتصال آنها به شبکه ملی اطلاعات را کشیده و اکنون - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خراسان استان خراسان - پهنای باند مصرفی این استان در مجموع با 30 برابر افزایش به نسبت سال 1392، از 4 به - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خراسان استان خراسان - 120 گیگابیت بر ثانیه رسیده است.»

اتصال روستاهای یزد به اینترنت پرسرعت و فرصتی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خراسان استان خراسان - برای مهاجرت معکوس

محمدعلی طالبی، استاندار یزد نیز در جشن اتصال تمامی روستاهای بالای 20 خانوار استان یزد به اینترنت پرسرعت رویکرد اقتصاد - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خراسان استان خراسان - دانش - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خراسان استان خراسان - بنیان را محور اصلی توسعه این استان بیان کرد و گفت: «خوشبختانه غلبه رویکرد اقتصاد دانش بنیان بر مباحث توسعه - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خراسان استان خراسان - این استان از جمله مهمترین - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خراسان استان خراسان - اتفاقاتی بوده که افتاده است؛ اگر بهره‌مندی مناسبی از ظرفیت‌های ارتباطی ایجاد شده داشته باشیم می توانیم پایداری شرایط روستاها و مهاجرت - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خراسان استان خراسان - معکوس را داشته - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خراسان استان خراسان - باشیم.»

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خراسان  استان خراسان

اقدامات جهادی همراه اول در اتصال روستاهای یزد به شبکه ملی اطلاعات در کمتر از یک ماه

محمدرضا پاکدل، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد نیز خبر از افزایش شهرهای تحت پوشش نسل های سوم و چهارم (3G و 4G) این استان از 5 به 24 شهر داد و گفت: «با افتتاح پروژه های توسعه ای امروز و اتصال 337 - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خراسان استان خراسان - روستا - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خراسان استان خراسان - که معادل 100 درصد روستاهای بالای 20 خانوار استان یزد می‌شود، 46905 خانوار روستایی یا به عبارتی 151255 نفر روستایی به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.»

او - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خراسان استان خراسان - به نقش همراه اول در توسعه ارتباطات 37 - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خراسان استان خراسان - روستایی که بعد از دستور وزیر ارتباطات و کمتر - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خراسان استان خراسان - از یک ماه به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند، اشاره داشت و عنوان کرد: «سرمایه‌گذاری که در یک ماه گذشته انجام شد 20 میلیارد تومان بود؛ تلاش همراه اول و اقدام جهادی که داشتند توانستیم روستاهای باقیمانده را به شبکه ملی اطلاعات - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خراسان استان خراسان - متصل کنیم که براساس گزارش‌های ساعت به ساعتی که دریافت می‌کردم کیفیت ارتباطات در تمامی روستاها مطلوب است.»

براساس این گزارش، همراه اول با نقش‌آفرینی گسترده و تعهد به اجرای پروژه USO - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خراسان استان خراسان - توانسته پوشش ارتباطات خود مبتنی بر نسل‌های نوین تکنولوژی را در صد درصد روستاهای بالای 20 خانوار یا به عبارتی 337 روستای استان یزد فراهم آورد.

گفتنی است که همراه اول از سال 1395 ورود به فناوری 5G را به عنوان اپراتور پیشرو آغاز کرده و با استفاده - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خراسان استان خراسان - از توان داخلی شامل تیم‌های فنی اپراتور و شرکت‌های ایرانی، فرآیند بومی‌سازی این فناوری را پیش می‌برد. در همین رابطه شرکت ارتباطات - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خراسان استان خراسان - سیار ایران به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با بهره‌برداری رسمی از 5G روی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر خراسان استان خراسان - شبکه واقعی، توانست اسفند ماه 1399 برای نخستین بار در ایران به سرعت 3.633 گیگابیت بر ثانیه دست پیدا کند که تا پیش از آن بی‌سابقه بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone