تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  2. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13720.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

رندر تبلت هواوی میت پد پرو ۲ از حاشیه‌های بسیار باریک نمایشگر خبر می‌دهد

هواوی قصد دارد در تاریخ ۱۲ خردادماه از تبلت میت پد پرو ۲ با سیستم عامل هارمونی، پشتیبانی از قلم هوشمند M-Pencil، در دو نسخه با بهره‌مندی از چیپست کرین ۹۰۰۰ و کرین 9000E و ...

هواوی قصد - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر لاهیجان استان گیلان - دارد در تاریخ ۱۲ خردادماه از تبلت میت - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر لاهیجان استان گیلان - پد پرو ۲ با سیستم - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر لاهیجان استان گیلان - عامل - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر لاهیجان استان گیلان - هارمونی، پشتیبانی از قلم هوشمند M-Pencil، در دو نسخه با بهره‌مندی از چیپست کرین ۹۰۰۰ - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر لاهیجان استان گیلان - و کرین 9000E و دو اندازه مختلف رونمایی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر لاهیجان استان گیلان - کند.

پیش از فرارسیدن موعد رونمایی، رندری از این تبلت فاش شده که نشان می‌دهد محصول جدید چینی‌ها از حاشیه‌های بسیار باریکی اطراف نمایشگرش بهره خواهد برد.

براساس گزارش‌های منتشر شده از سوی منابع آگاه چینی، - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر لاهیجان استان گیلان - هواوی میت پد - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر لاهیجان استان گیلان - پرو ۲ احتمالا در دو پیکربندی یکی با بهره‌مندی از چیپست کرین ۹۰۰۰ با پشتیبانی از شبکه وای‌فای و - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر لاهیجان استان گیلان - کرین - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر لاهیجان استان گیلان - 9000E با پشتیبانی از شبکه 5G معرفی و به بازار عرضه خواهد شد.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن هستند که تبلت جدید هواوی در دو نسخه احتمالا با نمایشگر ۱۲.۲ اینچی یا ۱۲.۶ اینچی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این در حالی است که هواوی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر لاهیجان استان گیلان - میت پد پرو از نمایشگر کوچک ۱۰.۸ اینچی بهره می‌برد. سال گذشته چینی‌ها از تبلت هواوی میت پد پرو با نمایشگر ۱۰.۸ - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر لاهیجان استان گیلان - اینچی با بهره‌مندی از چیپست کرین ۹۹۰ رونمایی کردند.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر لاهیجان استان گیلان

هنوز اطلاعات زیادی در مورد مشخصات نمایشگر تبلت جدید در دست نیست، اما نسل قبلی این تبلت از نمایشگر  LCD بهره می برد. در نتیجه بعید نیست چینی‌ها تصمیم گرفته باشند که نسل جدید تبلت خود را با همان مشخصات - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر لاهیجان استان گیلان - یعنی بهره‌مندی از نمایشگر LCD روانه بازار کنند. با این وجود انتظار می‌رود نمایشگر میت پد پرو ۲ از نرخ تازه‌سازی بالاتری نسبت به نسخه قدیمی‌تر بهره ببرد. به علاوه - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر لاهیجان استان گیلان - این احتمال نیز وجود دارد هواوی نسخه دیگری از همین تبلت را با نمایشگر OLED به بازار عرضه کند.

هواوی قصد دارد در کنار تبلت هواوی میت پد پرو ۲، از ساعت هوشمند هواوی واچ ۳ نیز با سیستم عامل هارمونی رونمایی کند. در حالیکه میت پد پرو از باتری با ظرفیت ۷۲۵۰ میلی آمپر ساعتی بهره - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر لاهیجان استان گیلان - می‌برد، ظاهرا قرار است تبلت جدید هواوی با ظرفیت باتری بالاتری در - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر لاهیجان استان گیلان - دسترس کاربران قرار گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone