تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  3. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  5. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13712.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل اینتل: کمبود جهانی چیپ شاید تا چندین سال ادامه داشته باشد

در حالیکه برخی تحلیلگران بازار بر این باورند که کمبود جهانی تراشه طی یکی دو سال آینده برطرف خواهد شد، مدیرعامل اینتل می‌گوید این بحران ممکن است تا چند سال طول بکشد و جهان را ...

در حالیکه برخی تحلیلگران بازار - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بهشهر استان مازندران - بر این باورند که کمبود جهانی تراشه طی یکی دو سال آینده برطرف خواهد شد، مدیرعامل اینتل می‌گوید این بحران ممکن است تا چند - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بهشهر استان مازندران - سال طول بکشد و جهان را با خود درگیر کند.

صنایع بسیاری در سراسر جهان با بحران کمبود تراشه دست و پنجه نرم می‌کنند و تولید برخی تجهیزات - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بهشهر استان مازندران - و دستگاه‌ها به دلیل کمبود چیپ با مشکلات جدی روبرو بوده است.

پیشتر برخی تحلیلگران بازار گفته بودند که مشکل کمبود چیپ تا سال ۲۰۲۲ یا نهایتا تا سال ۲۰۲۳ مرتفع خواهد شد. حتی یکی از تحلیل‌گران گارتنر پیش‌بینی کرده بود تا پایان ۲۰۲۱ مشکلات کمتر می‌شود. اما اکنون مدیرعامل اینتل نظر دیگری دارد.

«پت گلسینگر»، مدیرعامل اینتل در جلسه مجازی در نمایشگاه تجاری کامپیوتکس تایپه با اشاره به این موضوع که دورکاری و همه‌گیری کرونا نقش مهمی در افزایش تقاضای برخی محصولات و دستگاه‌ها - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بهشهر استان مازندران - داشته است،‌ از فشار زیاد بر زنجیره تامین برای تامین تقاضای تراشه موردنیاز بازار سخن گفت و تاکید کرد که احتمالا جهان تا چند سال آینده نیز با همین مشکل روبرو خواهد بود.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بهشهر استان مازندران

در حال حاضر کمبود جهانی تراشه باعث تعطیلی برخی خطوط تولید خودرو یا به تعلیق درآمدن آنها شده است. برخی کارخانه‌های بزرگ در طی مدت اخیر مجبور شده‌اند ظرفیت تولید خود را کاهش داده یا حتی نتوانند همچون سابق دستگاه‌های موردنیاز بازار را - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بهشهر استان مازندران - تولید کنند. حتی این موضوع در بخش تولید لوازم خانگی مصرفی نیز گزارش شده و تنها به سیستم‌های کامپیوتری و موبایل محدود نمی‌شود.

مدیرعامل اینتل می‌گوید با وجودی که بزرگان این صنعت تمام تلاش خود را - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بهشهر استان مازندران - به کار گرفته‌اند تا راهکاری برای حل مشکلات موجود پیدا کنند،‌ اما هنوز کمبودهای بسیاری وجود دارد که به این سرعت مرتفع نخواهند شد.

گلسینگر - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بهشهر استان مازندران - پیشتر در مصاحبه‌ای مطبوعاتی گفته بود که حداقل دو سال طول می‌کشد تا با برنامهریزی دقیق بتوان بر بحران کمبود جهانی تراشه غلبه کرد. همچنین وی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بهشهر استان مازندران - اعلام کرده بود که این شرکت برنامه‌ریزی‌هایی را برای رفع کمبود چیپ - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بهشهر استان مازندران - موردنیاز کارخانه‌های خودروسازی برای بازه زمانی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بهشهر استان مازندران - ۶ الی ۹ ماهه درنظر گرفته است.

اینتل، اسفندماه سال گذشته از سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد دلاری خود برای افزایش ظرفیت تولید تراشه از طریق احداث دو کارخانه جدید در آریزونا خبر داده بود. گلسینگر در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد:

«قصد داریم فعالیت خود را به سایر نقاط ایالات متحده - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بهشهر استان مازندران - و - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بهشهر استان مازندران - اروپا گسترش - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بهشهر استان مازندران - دهیم تا بتوانیم تقاضای زنجیره تامین چیپست را در سراسر جهان مرتفع سازیم.»

برنامه‌های اینتل می‌توانند به صورت مستقیم روی فعالیت دو شرکت بزرگ TSMC و تولید تراشه سامسونگ - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بهشهر استان مازندران - تاثیرگذار باشند.

- تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر بهشهر استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone