تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13696.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

توییتر واکنش به توییت‌ها با ایموجی را ممکن می‌کند

توییتر احتمالا در حال کار روی ایموجی‌هایی برای ابراز واکنش به محتواهاست تا آن‌ها را در کنار لایک و ری‌توییت ارائه کند. این ایموجی‌ها شامل ایموجی شادمانی، ناراحتی، خنده و تفکر خواهد بود. طبق گزارش ...

توییتر احتمالا در حال کار روی ایموجی‌هایی برای ابراز واکنش به محتواهاست تا آن‌ها را در کنار لایک و ری‌توییت ارائه کند. این ایموجی‌ها شامل ایموجی شادمانی، ناراحتی، خنده و تفکر خواهد بود.

طبق گزارش محققی به نام «Jane Manchun Wong» که قبلا هم اطلاعات - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر چناران استان خراسان - درستی را از قابلیت‌های آتی توییتر افشا کرده، این شبکه اجتماعی در حال کار روی واکنش‌هایی شبیه واکنش‌های فیسبوک است که از طریق ایموجی ابراز می‌شوند. این ایموجی‌ها را در ادامه - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر چناران استان خراسان - می‌بینید.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر چناران استان خراسان

فیسبوک از سال ۲۰۱۶ مجموعه‌ای از این واکنش‌ها را در اختیار کاربران خود قرار داده است. با این حال، گزارش خانم «وانگ» از رویکرد متفاوت توییتر خبر می‌دهد. این شبکه اجتماعی مثل فیسبوک با خنده و ناراحتی می‌تواند امکان ابراز احساسات را برای کاربران فراهم کند، اما در عین حال با «تأمل» و «شادمانی» - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر چناران استان خراسان - خود را از فیسبوک متمایز می‌کند. از سوی دیگر، فیسبوک اجازه می‌دهد کاربران واکنش عصبانی هم داشته - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر چناران استان خراسان - باشند، ولی توییتر احتمالا این واکنش را به بخش پاسخ‌ها واگذار کرده است.

توییتر چند ماه پیش از طریق یک نظرسنجی از کاربران خود درباره افزودن امکان ابراز احساسات با ایموجی‌ها سوال کرد. این شبکه اجتماعی اکنون درباره احتمال افزودن این قابلیت می‌گوید: «این شرکت همواره به دنبال ایجاد بسترهای جدید ابراز احساسات - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر چناران استان خراسان - در گفتگوهاست.»

توییتر در چند وقت اخیر مشغول کار روی قابلیت‌های جدید متنوعی بوده - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر چناران استان خراسان - است. این شبکه اجتماعی چندی قبل سرویس توییتر Spaces را برای رقابت با کلاب‌هاوس راه‌اندازی کرد. در ادامه امکان کمک مالی به کاربران توییتر با ویژگی Tip Jar فعال شد. این پلتفرم همچنین چند روز پیش سرویس ویژه «توییتر بلو» - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر چناران استان خراسان - را با هزینه - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر چناران استان خراسان - ماهانه ۳ دلار در اختیار کاربران قرار داد.

توییتر دیروز اعلام کرد که امکان ثبت نام برای دریافت تیک آبی مجددا غیرفعال شده ولی وعده داد که - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر چناران استان خراسان - خیلی زود دوباره این امکان را فعال می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گردآفرید نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام آیا روستای کلک چناران سرویس کار یخچال پاکشوما دارید؟
پاسخ: بله در روستای کلک شهر چناران خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone