تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  5. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13687.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

انتشار ویدیوی مفهومی از سیستم عامل iOS 15 با قابلیت‌های جدید

اپل هفته آینده از جدیدترین سیستم عاملش برای آیفون رونمایی می‌کند. حالا ویدیویی مفهومی از سیستم عامل iOS 15 منتشر شده که قابلیت‌های احتمالی‌اش را نشان می‌دهد. کنفرانس WWDC 2021 اپل هفته آینده، دوشنبه ۱۷ ...

اپل - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر نوشهر استان مازندران - هفته آینده از جدیدترین سیستم عاملش برای آیفون رونمایی می‌کند. حالا ویدیویی مفهومی از سیستم عامل iOS 15 منتشر شده که قابلیت‌های احتمالی‌اش را نشان می‌دهد.

کنفرانس WWDC 2021 اپل هفته آینده، دوشنبه ۱۷ خرداد برگزار می‌شود و - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر نوشهر استان مازندران - در آن با جدیدترین سیستم عامل‌های کوپرتینویی‌ها مانند iOS 15 و مک او اس ۱۲ روبه‌رو خواهیم شد. تا به امروز گزارش‌های زیادی درباره قابلیت‌های iOS 15 منتشر شده که می‌توانید در این مقاله دیجیاتو از آن‌ها مطلع شوید، اما حالا ویدیویی از ویژگی‌های آن منتشر شده است.

در این ویدیو - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر نوشهر استان مازندران - با ویجت‌ها در لاک اسکرین روبه‌رو هستیم. زیر بخش مربوط به ساعت و تاریخ، این ویجت‌های - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر نوشهر استان مازندران - کوچک به چشم می‌خورند که اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در هوم اسکرین هم با آیکون‌هایی شبیه به سیستم عامل مک او اس Big - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر نوشهر استان مازندران - Sur روبه‌رو هستیم.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در این ویدیو به چشم می‌خورد، وجود آیکون قفل در بالای اپلیکیشن‌هاست که می‌تواند به معنای قفل برنامه‌ها با استفاده - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر نوشهر استان مازندران - از فیس آیدی باشد. علاوه بر این، با حالت «Goodnight» روبه‌رو هستیم که در هنگام خواب فعال می‌شود.

در نهایت این ویدیو حالت «اسپلیت ویو» را نشان می‌دهد که در - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر نوشهر استان مازندران - آیفون‌های جدید با نمایشگر بزرگ، می‌تواند کارایی بالایی از خودش نشان دهد، با این حال احتمالا کوپرتینویی‌ها علاقه‌ای به افزودن - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر نوشهر استان مازندران - آن به iOS 15 ندارد. طبق گزارش‌ها، اپل در کنار - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر نوشهر استان مازندران - بازطراحی بخش نوتیفیکیشن‌ها، می‌خواهد قابلیت ردیابی مواد غذایی را هم به iOS 15 اضافه کند.

اگرچه فاصله کمی تا معرفی این سیستم عامل داریم، اما احتمالا در روزهای باقی مانده هم اطلاعات جدیدی درباره آن منتشر خواهد شد. انتظار می‌رود سیستم عامل iOS 15 برای آیفون ۷ و گوشی‌های جدیدتر اپل از راه برسد و دیگر گوشی‌هایی مانند آیفون 6s و مدل‌های قدیمی‌تر چنین - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر نوشهر استان مازندران - بروزرسانی را دریافت نکنند. احتمالا نسل اول آیفون SE هم از iOS 15 محروم - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر نوشهر استان مازندران - می‌شود و iOS 14 تبدیل به آخرین آپدیت اصلی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر نوشهر استان مازندران - این گوشی هوشمند کامپکت شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone