تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  5. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13717.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

افرانت از شبکه توزیع محتوا (CDN) خود به صورت رایگان بهره‌برداری کرد

شبکه توزیع محتوا (CDN) افرانت در راستای کاهش هزینه پهنای باند کسب و کارها و بهبود زمان بازیابی صفحات وب آنها، در چهار مرکز Super Core  کشور شامل تهران، تبریز، مشهد و شیراز به بهره‌برداری ...

شبکه توزیع محتوا - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تویسرکان استان همدان - (CDN) افرانت در - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تویسرکان استان همدان - راستای کاهش هزینه پهنای باند کسب و - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تویسرکان استان همدان - کارها و بهبود - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تویسرکان استان همدان - زمان بازیابی صفحات وب آنها، در چهار مرکز Super Core  کشور شامل تهران، تبریز، مشهد و شیراز به بهره‌برداری رسید.

در همین رابطه افرانت از خرداد ماه امسال تصمیم گرفته که به منظور افزایش کیفیت دسترسی به صفحات وب و بهبود تجربه کاربری بازدیدکنندگان وب‌سایت‌ها در کشور، - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تویسرکان استان همدان - به صورت رایگان خدمات شبکه توزیع - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تویسرکان استان همدان - محتوا (CDN) خود را راه‌اندازی نماید.

شبکه توزیع محتوای افرانت علاوه بر توزیع جغرافیایی محتوا به منظور سهولت دسترسی کاربران، برخی امکانات امنیتی اعم از DDOS را هم فراهم کرده تا کسب و کارهای آنلاین و تولیدکنندگان محتوا در زمان‌هایی که درخواست از سوی کاربران به سمت سرور زیاد است بتوانند سرویس پایدار و امنی را در اختیار - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تویسرکان استان همدان - بازدیدکنندگان خود قرار دهند.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تویسرکان استان همدان

از دیگر ویژگی‌های فنی این سرویس می‌توان به پشتیبانی از HTTP2 و Request Streaming اشاره کرد که - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تویسرکان استان همدان - در کنار امکاناتی مثل دانلود فایل‌های حجیم، ایجاد سطح دسترسی و تعریف بلک لیست و وایت لیست، تنظیم کَش و پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته تمامی نیازهای کاربران مرتبط با این حوزه را پوشش خواهد داد.

شرکت افرانت یکی از بزرگترین ارائه‌دهندگان خدمات - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تویسرکان استان همدان - فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران است که از سال 1376 خدماتی مثل راهکارهای - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تویسرکان استان همدان - مرتبط با پهنای باند اینترنت، شبکه انتقال، - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تویسرکان استان همدان - خدمات ارتباطی، دیتاسنتر و خدمات ابری برای سازمان‌ها و کسب و کارها ارائه کرده و توانسته با تکیه بر دانش فنی و تجارب خود و با استفاده از تجهیزات روز دنیا به یکی از سرویس‌دهندگان اصلی و پرطرفدار کشور تبدیل شود.

حالا و با راه‌اندازی شبکه توزیع محتوا (CDN) به صورت رایگان که برای نخستین بار توسط افرانت انجام می‌شود، این شرکت امیدوار است که بتواند خدمت‌رسانی بهتری به مشتریان خود داشته و در عین حال مشتریان جدیدتری - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تویسرکان استان همدان - را هم به سوی خود جذب کند. برای اطلاع بیشتر از سرویس CDN افرانت و دریافت رایگان آن می‌توانید روی این لینک کلیک کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone