تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  2. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13707.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

داده‌های آماری از عملکرد بهتر آیفون ۱۲ نسبت به آیفون ۱۱ در بازار خبر می‌دهند

داده‌های آماری موسسه تحقیقاتی «کانترپوینت» نشان می‌دهد تعداد موبایل‌های فعال شده آیفون ۱۲ در سه ماهه اول ۲۰۲۱ نسبت به آیفون ۱۱ در مدت مشابه سال قبل در حدود دو درصد افزایش یافته است. در ...

داده‌های آماری موسسه تحقیقاتی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - «کانترپوینت» نشان می‌دهد تعداد موبایل‌های فعال شده آیفون ۱۲ در سه - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - ماهه اول ۲۰۲۱ نسبت به آیفون ۱۱ در مدت مشابه سال قبل در حدود دو درصد افزایش یافته است.

در این - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - گزارش آماری، تعداد موبایل‌های فعال شده در نظر گرفته شده است. براساس گزارش این موسسه، ۱۶ درصد از آیفون‌های فعال شده در سه ماهه اول ۲۰۲۱ از سری آیفون ۱۲ بوده‌اند. این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل در حدود ۱۵ درصد آیفون‌های فعال شده از سری آیفون ۱۱ - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - بودند.

البته در گزارش مربوطه به این نکته نیز اشاره شده که گوشی‌های سری آیفون ۱۲ در مقایسه با آیفون ۱۱، یک ماه دیرتر به بازار - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - عرضه شده‌اند. همچنین، با توجه به اینکه اپل گوشی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - آیفون - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - SE 2020 را - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - نیز به بازار عرضه کرده،‌ - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - موبایل‌های سری آیفون ۱۲ در رقابت با این موبایل در این بازه زمانی به فروش رسیده‌‌اند که خودش نکته مهمی است.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان

اطلاعات مربوط به سهم بازار مدل‌های قدیمی آیفون - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - نشان می‌دهد موبایل‌های سری آیفون ۱۱ عملکرد بهتری نسبت به مدل‌های سری آیفون XS داشته‌اند.

باید گفت گوشی‌های سری آیفون ۱۱ نه تنها پس از معرفی و عرضه به بازار توانستند توجه کاربران را به خود جلب کنند، بلکه حتی پس از عرضه آیفون ۱۲ نیز برای مدت زمان قابل توجهی، کماکان در بازار طرفدار داشتند و توانستند خط حرکتی فروش خود - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - را حفظ کنند.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان

به علاوه آمارها نشان می‌دهند که - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - ۲۱ درصد گوشی‌های آیفون فعال شده در فصل اول ۲۰۲۰ سری آیفون‌ XS بوده‌اند. - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - این در حالی است که ۲۵ درصد گوشی‌های فعال در همان فصل از سری آیفون ۱۱ بوده‌اند که اختلاف ۴ درصدی را نشان می دهد.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان

داده‌های کانترپوینت حاکی از آن هستند که مدل‌های پرو موبایل‌های آیفون فروش بیشتری را به خود اختصاص داده‌اند. داده‌های آماری نشان - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - می‌دهد ۴۴ درصد گوشی‌های فعال آیفون در فصل اول ۲۰۲۰، آیفون ۱۱ پرو و ۵۴ - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر اسدآباد استان همدان - درصد گوشی‌های فعال آیفون در فصل اول ۲۰۲۱ را آیفون ۱۲ پرو تشکیل می‌دهند. حتی مدل‌های پرو و پرو مکس نیز توانسته‌اند در رقابت با مدل‌ آیفون ۱۲ و مدل مینی، محبوبیت بالاتری را کسب کنند.

کانترپوینت در گزارش دیگری نیز اعلام کرده بود که گوشی‌های آیفون پرفروش‌ترین موبایل‌های 5G در ماه اکتبر شده‌‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone