تعمیرات یخچال زیمنس در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  3. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13684.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی زد فولد ۳ سبک‌تر از گلکسی زد فولد ۲ خواهد بود

سامسونگ احتمالا در ماه ژوئیه (تیر و مرداد) از گلکسی زد فولد ۳ رونمایی می‌کند، بنابراین باید منتظر انتشار گزارش‌ها و شایعات زیادی درباره آن باشیم. جدیدترین اطلاعات مربوط به این دستگاه از وزن پایین‌ترش ...

سامسونگ احتمالا در ماه ژوئیه (تیر و مرداد) از - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر متل قو استان مازندران - گلکسی زد فولد ۳ - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر متل قو استان مازندران - رونمایی می‌کند، بنابراین باید منتظر انتشار گزارش‌ها و شایعات زیادی درباره آن باشیم. جدیدترین اطلاعات مربوط به این دستگاه از وزن پایین‌ترش نسبت به نسل قبلی خبر می‌دهد. امروز مشخص شد که این گوشی ۲۶۹ گرم خواهد بود.

طبق گفته یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «Ice Universe»، گلکسی زد فولد ۳ وزنی برابر ۲۶۹ گرم خواهد داشت وزن زد فولد ۲ حدود ۲۸۲ گرم و فولد حدود ۲۷۶ گرم است. سامسونگ ممکن است این کار را با استفاده از یک باتری کوچکتر انجام دهد. شایعات اخیر نیز نشان می‌دهد که گلکسی زد فولد ۳ از باتری ۴۳۸۰ یا ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر متل قو استان مازندران - استفاده خواهد کرد، در صورتی که زد فولد ۲ باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر متل قو استان مازندران

در گذشته چند عکس از این گوشی لو رفته بود. این عکس‌ها نشان می‌دادند که دوربین سلفی در صفحه نمایش قرار می‌گیرد. این اولین باری خواهد بود که کره‌ای‌ها دوربین سلفی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر متل قو استان مازندران - را زیر - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر متل قو استان مازندران - نمایشگر قرار می‌دهند و البته پشتیبانی از قلم S Pen را به یک گوشی تاشو اضافه می‌کنند.

همچنین این گوشی طوری طراحی می‌شود که - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر متل قو استان مازندران - محل تا شدن آن تا حدودی قابل مشاهده نباشد. مشخص بودن محل تا شدن صفحه نمایش یکی از بزرگترین مشکلاتی است که این گوشی‌ها دارند. خوشبختانه این مشکل در گلکسی زد فولد ۳ و فلیپ ۳ حل خواهد شد. سامسونگ راه حلی پیدا کرده که می‌تواند این مشکل بزرگ را حل کند. هنوز چیزی از تکنولوژی آن مشخص نشده، اما می‌دانیم - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر متل قو استان مازندران - که نبودن چنین خطی در وسط صفحه نمایش می‌تواند گوشی‌های تاشو را بسیار جذاب‌تر کند.

در طراحی دوربین‌های زد فولد ۳ دوربین جدیدی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر متل قو استان مازندران - اصافه شده که اصلا شبیه به طراحی گلکسی S21 نیست. صفحه نمایش بیرونی این - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر متل قو استان مازندران - دستگاه توسط گوریلا گلس ویکتوس مخافظت می‌شود و رفرش ریت هر دو پنل به ۱۲۰ هرتز می‌رسد.

قبلا نیز اطلاعاتی درباره این گوشی داشتیم، برای مثال - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر متل قو استان مازندران - می‌دانیم که احتمالا کمی در برابر آب و خاک مقاوم خواهد بود و سامسونگ از پوشش‌های خاصی برای این دستگاه استفاده خواهد کرد تا بتواند دوام آن را بالاتر ببرد. با این حال، تا وقتی که سامسونگ آن را به - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر متل قو استان مازندران - طور رسمی عرضه کند، نمی‌توان هیچ چیزی را به طور دقیق مشخص کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone