تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  4. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13681.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اپل گلس احتمالا حالت نمایش محتوا را با توجه به نور محیط اصلاح می‌کند

اپل گلس احتمالا برای نمایش هماهنگ‌تر اشیاء مجازی با محیط واقعی عناصر واقعیت افزوده‌ داخل نمایشگر عینک را بسته به نور و سایر عوامل موجود در فضای پیرامون کاربر اصلاح خواهد کرد. اپل در پتنت ...

اپل گلس احتمالا برای نمایش هماهنگ‌تر اشیاء مجازی با محیط واقعی عناصر واقعیت - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - افزوده‌ داخل نمایشگر عینک را بسته به نور و سایر عوامل موجود در فضای پیرامون کاربر اصلاح خواهد کرد.

اپل در پتنت تازه‌ای به‌طور - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - ویژه به بحث چگونگی اثرگذاری نور بر انواع مختلف اشیاء - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - مجازی پرداخته است. این پتنت می‌گوید: «در واقعیت افزوده (AR)، محتواهای کامپیوتری با محیط فیزیکی کاربر ترکیب می‌شوند تا محتواهای بصری کامپیوتری با اشیاء جهان واقعی یکنواخت گردند. - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - کاربر ممکن است با استفاده از دستگاه‌هایی که روی سر گذاشته می‌شوند (HMD) و نمایشگر شفاف یا بی‌رنگ دارند، محتواهای - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - AR را تجربه کند. این نمایشگرها اجازه انتقال نور از محیط به چشمان کاربر را می‌دهند.»

اپل HMD را دارای «یک نمایشگر اضافه» معرفی می‌کند که محتواهای کامپیوتری را به نور حاصل از محیط فیزیکی کاربر اضافه می‌کند. اپل در پتنت خود این چنین ادامه می‌دهد: «در برخی مواقع - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - نور محیط فیزیکی دارای ترکیب رنگ و - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - روشنایی خاصی است - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - که چنان با محتوای کامپیوتری تداخل دارد که کیفیت تجربه AR را کاهش می‌دهد. برای مثال، نور حاصل از محیط فیزیکی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - میزان کنتراست بین محیط فیزیکی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - و محتوای کامپیوتری را محدود می‌کند.»

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کوچصفهان استان گیلان

اپل برای - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - حل این مشکل در عینک هوشمند خود به‌صورت پیوسته به دنبال تجمیع خصوصیات برهم‌نهی نور می‌گردد یا در پی شناسایی تداخل نور پیرامونی با اشیاء AR خواهد رفت. این شرکت می‌گوید: - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - «این شرایط زمانی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - شناسایی می‌شود که نور پیرامونی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - از محیط فیزیکی نشأت گرفته و به طرف یک سمت از نمایشگر شفاف اپل گلس می‌رود. سپس سیستم کمیت تعامل با نور پیرامونی را می‌سنجد. آن گاه تصمیم می‌گیرد که چه اصلاحات یا تغییراتی لازم است تا اشیاء شفاف دیده شوند.»

سیستم با تشخیص میزان نور پیرامونی و ترکیب اشیایی که در میدان دید کاربر وجود دارند، خصوصیات لازم برای اشیاء کامپیوتری را متوجه می‌شود. در نتیجه، خود را با توجه به این پارامترها - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - تنظیم و اصلاح می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone