🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  2. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  3. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  4. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  5. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29439.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

اچ تی سی از هدست واقعیت مجازی جدید Vive Cosmos پرده برداشت

طی برگزاری نمایشگاه CES 2019، شرکت نام‌آشنای اچ تی سی از جدیدترین هدست واقعیت مجازی خود با نام Vive Cosmos پرده‌برداری کرد. تایوانی‌ها در نمایش کوتاه و مختصری از این هدست، بعضی ویژگی‌های برجسته آن ...

طی برگزاری نمایشگاه CES 2019، شرکت نام‌آشنای اچ تی سی از جدیدترین هدست واقعیت مجازی خود با نام Vive Cosmos پرده‌برداری کرد. تایوانی‌ها در نمایش کوتاه و مختصری از این هدست، بعضی ویژگی‌های برجسته آن را به حضار و شرکت‌کنندگان در نمایشگاه معرفی کردند.

وایو کازموس برای کار نیازی به سنسورهای خارجی ندارد، و می‌توانید با استفاده از کنترلرهای حرکتی هدست تمام کارهایتان را انجام بدهید. به گفته اچ تی سی، هدست کازموس آمده که راحتی را برایتان به ارمغان بیاورد، بنابراین بر خلاف هدست قبلی یعنی Vive برای راه‌اندازی و استفاده در خانه یا برای اتصال آن به موبایل کار سختی پیش رو ندارید.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر زرین شهر استان اصفهان

هدست کازموس در وهله اول باید به یک رایانه متصل شود، اما می‌توان از آن روی پلتفرم‌های دیگر هم استفاده کرد. به عنوان مثال، در آینده می‌توان آن را به تلفن‌های هوشمند نیز متصل نمود. شرکت تایوانی در همین راستا اعلام کرده که Vive Cosmos امکان قدرت گرفتن از بیش از یک رایانه گیمینگ را نیز خواهد داشت که می‌تواند برای گیمرها خبر خوشحال‌کننده‌ای باشد.

همچنین از اطلاعات بدست آمده می‌توان اینطور برداشت کرد که احتمالا هدست جدید به صورت ماژولار هم قابل شخصی‌سازی خواهد بود. اچ تی سی برای نمایش قدرت این هدست واقعیت افزوده، در نمایشگاه CES امسال دمویی از کار - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - با آن را به نمایش گذاشت که یک کاربر هنگام استفاده می‌توانست - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - با بالا و پایین بردن نمایشگر بدون آنکه نیازی به برداشتن هدست از روی سر داشته باشد دنیای واقعی را مشاهده کند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر زرین شهر استان اصفهان

اما در ادامه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - دمو به نظر می‌رسید که کنترلرهای هدست هم نسبت به HTC Vive تغییراتی داشته‌اند. کنترلرهای هدست جدید اچ تی سی به کنترلر هدست «کوئست» آکیلس شباهت دارند و در عوض ترک‌پد، برای تسلط بیشتر رویشان جوی استیک تعبیه شده است.

اچ تی سی هنوز زمان دقیق عرضه این هدست به بازار و قیمت نهایی آن را مشخص نکرده، هر چند در پست توییتری این شرکت برای معرفی Vive Cosmos عبارت - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر زرین شهر استان اصفهان - «به زودی» مشاهده می‌شود. ضمنا کیت‌های توسعه این هدست نیز اوایل سال 2019 به دست توسعه‌دهندگان می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone