تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  2. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  4. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  5. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20293.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

جدایی اپل از اینتل؛ تیم کوک حرکت به سمت پردازنده های اختصاصی را اعلام کرد

تیم کوک در WWDC 2020 رسما کنار گذاشتن پردازنده‌های اینتل و روی آوردن به تراشه‌های اختصاصی «اپل سیلیکون» برای مک را اعلام کرد. همانطور که انتظار می رفت اپل بعد از ۱۵ سال از پردازنده‌های ...

تیم کوک در WWDC 2020 رسما کنار گذاشتن پردازنده‌های اینتل و روی آوردن به تراشه‌های اختصاصی «اپل سیلیکون» برای مک را اعلام کرد.

همانطور که انتظار می رفت اپل - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران - بعد از ۱۵ سال از پردازنده‌های اینتل دل کند و از تراشه‌های مبتنی بر ARM در کامپیوترهایش استفاده خواهد کرد؛ رویکردی که از پیش از این در - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران - تولید آیفون و آیپد اتخاذ کرده و از مدتها قبل شایعاتی در مورد آن اجرای آن برای مک به گوشی می رسید.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران

کوک تاکید کرد که استفاده از پردا‌زنده‌های جدید نه تنها مصرف انرژی را کاهش می‌دهد بلکه بازدهی را افزایش خواهد داد. - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران - به گفته وی معماری چیپ این شرکت که با آیفون شروع شد، بهترین کارایی را به ازای هر وات مصرفی ارائه می‌کند و با سیستم‌های جدید بهترین توازن - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران - بین - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران - این مصرف و کارایی ایجاد خواهد شد. این تراشه‌ها بر اساس ساختار خاص کامپیوترهای مک طراحی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران - شده و در آنها - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران - از فناوری های سفارشی متعدد نظیر شبکه‌سازی عصبی، پردازشگر گرافیکی، Secure Enclave برای حفاظت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران - از داده - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران - و غیره استفاده خواهد شد.

نخستین مک‌های - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران - مجهز به پردازنده‌های اختصاصی «اپل - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران - سیلیکون» تا پایان - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران - امسال معرفی خواهند شد اما - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران - انتقال کامل به این پلتفرم حدود دو سال طول خواهد کشید. مهمترین مزیت این تغییر امکان اجرای نیتو اپ‌های iOS و آیپد روی سیستم‌عامل macOS در آینده است.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران

این شرکت اپ‌های خود را برای پشتیبانی از پردازنده‌های جدید در macOS Big Sur به رورزسانی می‌کند و امیدوار - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران - است توسعه‌دهندگان نیز اپ‌هایشان را بر این مبنا بهینه‌سازی کنند. «Craig Federighi»، معاون مهندسی نرم افزار وعده داد که توسعه دهندگان تنها در چند روز اپ‌هایشان را بر اساس چیپ های جدید بهینه سازی خواهند کرد.

این شرکت برای - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران - تشویق توسعه دهندگان به اینکار اسناد راهنما و کدهای نمونه را در اختیار آنها قرار خواهد داد. این افراد همچنین امکان - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران - دسترسی به کیت «Developer Transition» را دارند که شامل اپل تی‌وی با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت SSD را دارند.

حتی در صورتی که توسعه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران - دهندگان زحمت اینکار را به خود ندهند، «روزتا ۲» در macOS Big Sur به صورت خودکار اپ‌های فعلی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران - را حین نصب بر اساس معماری جدید ترجمه خواهد کرد. اپل برای اجرای نسخه‌های مختلف لینوکس در مک‌های جدید هم از مجازی سازی استفاده خواهد کرد.

مایکروسافت در حال آپدیت بسته آفیس - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران - برای پردازنده ARM - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران - مک است و برنامه‌های - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران - ورد و اکسل از همین حالا به صورت نیتیو - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران - روی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران - آن اجرا می‌شوند. اپل همچنین - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران - در حال همکاری با ادوبی است تا همین اتفاق در مورد اپ‌های این شرکت نیز عملی شود. این شرکت برای نمایش کارایی چیپست خود - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نکا استان مازندران - برنامه‌های لایت روم و فوتوشاپ را روی مک جدید اجرا کرد که در آن یک فایل PSD پنج گیگابایتی به راحتی اجرا شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone