🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محافظ برق چه کمکی در عملکرد کولرگازی من دارد؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  2. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  3. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  4. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن کولرگازی، کاهش قدرت دستگاه ، عملکرد نادرست کمرسور و یا از کار افتادن آن می تواند از علائم مشکل در برد دستگاه باشد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30372.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

بسته‌های اینترنت بدون اینستاگرام در راه هستند

«سید جمال هادیان»، رییس مرکز روابط عمومی ارتباطات و فناوری اطلاعات، خبر داد نامه‌ای که اخیراً در رابطه با محدودسازی برای اینستاگرام منتشر شده است ارتباطی با فیلترینگ این شبکه اجتماعی ندارد. هادیان در توییتر ...

«سید جمال هادیان»، رییس مرکز روابط عمومی ارتباطات و فناوری اطلاعات، خبر داد نامه‌ای که اخیراً در رابطه با محدودسازی برای اینستاگرام منتشر شده است - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ارتباطی با فیلترینگ این شبکه اجتماعی ندارد.

هادیان در توییتر با انتشار تصویر این نامه، نوشت:

«این نامه محرمانگی ندارد و به صادر کننده تذکر - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان - داده شده. ماجرا به ابلاغیه مرکز ملی فضای مجازی بازمی‌گردد. ارتباطی با فیلتر هم ندارد. خواسته‌اند که این امکان فراهم گردد - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تا اگر خانواده‌ای بسته اینترنتی بدون اینستاگرام بخواهد، امکانش فراهم باشد.»

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تاکید بر این موضوع که نامه صادر شده اشتباها برچسب «خیلی محرمانه» داشته است، اظهار کرد که این نامه ارتباطی با فیلترینگ ندارد. هادیان - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان - در واقع به خواسته‌ کسانی که از آنها نام‌ نمی‌برد اشاره می‌کند که رییس رگولاتوری - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان - را ملزم به نامه‌نگاری به اپراتورهای اینترنت کشور کرده است.

با این حال باید توجه کرد که اگرچه خود نامه ارتباطی با فیلترینگ ندارد اما سیگنالی است از سوی مخالفان تنها شبکه اجتماعی فیلتر نشده در کشور؛ تصمیم‌گیرانی که فضای اینستاگرام را مناسب خانواده‌ها نمی‌دانند و تشخیص می‌دهند جامعه مخاطبی برای بسته‌های اینترنتی بدون اینستاگرام وجود دارد.

منابع - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مختلف در روزها و هفته‌های اخیر اشاره کرده‌اند که اصرار به فیلتر شدن اینستاگرام همچنان ادامه دارد و محدود کردن دسترسی به اینستاگرام به اشکال گوناگون حتی به غیر از - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان - فیلتر شدن آن در حال بررسی است. حتی «جواد جاویدنیا»، سرپرست معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور نیز - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان - به تازگی در گفتگویی با ایسنا اشاره کرده - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بود - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر شاهین شهر استان اصفهان - که اینستاگرام باید چند سال پیش فیلتر می‌شد. او اینستاگرام را یک بستر جرم‌خیز و جرایم رو به رشد در اینستاگرام را یک «فاجعه» دانسته بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone