تعمیرات یخچال بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  4. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30369.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

مرز حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها نامشخص است

«عبدالرضا نوروزی» نائب رئیس مجمع تشکل‌های دانش‌بنیان ایران با تاکید بر خلط بحث بین شرکت‌‏های دانش‌‏بنیان و استارت‌آپ‏‌ها و مات شدن مرزهای بین این دو پدیده در کشور، اعلام کرد که نوع حمایت از این ...

«عبدالرضا نوروزی» - تعمیرات یخچال بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نائب رئیس مجمع تشکل‌های دانش‌بنیان ایران با تاکید بر خلط بحث بین شرکت‌‏های دانش‌‏بنیان و استارت‌آپ‏‌ها و مات شدن مرزهای بین این دو پدیده در کشور، اعلام کرد که نوع حمایت از این دو باید متفاوت از یکدیگر باشد.

به گفته نوروزی میزان سرمایه‌گذاری در - تعمیرات یخچال بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شرکت‌های دانش‌بنیان بسته به نوع فعالیت متغیر است و می‌تواند بسیار زیاد باشد اما شرکت‌های استارتاپی معمولا سرمایه اولیه خیلی کمی دارند. از سوی دیگر شرکت‌های دانش‌بنیان - تعمیرات یخچال بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - عموما تولیدکننده هستند و شرکت‌های استارت آپی، خدمات ارائه می‌دهند. او با اشاره به اینکه عموما حمایت از این دو بیشتر جنبه مالی دارد، - تعمیرات یخچال بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - گفت:

«خلط بحث باعث شده تا شرکت‏‌های - تعمیرات یخچال بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - استارت‌آپی نیز دانش‌‏بنیان محسوب شده و از سهم حمایتی - تعمیرات یخچال بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دانش‌‏بنیان استفاده کنند. این امر باعث تضعیف شرکت‌‏های دانش‌بنیان و گم کردن مسیر - تعمیرات یخچال بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - اصلی حمایت‌‏های این حوزه می‏‌شود. درحالی‌که استارت‌آپ حمایت دولتی از جنس تنظیم سازوکارها و قوانین و مقررات نیاز دارد تا - تعمیرات یخچال بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - حمایت مالی دولتی. در واقع این هم‌پوشانی جز اینکه باعث تضعیف حوزه اقتصاد دانش‌‏بنیان شده‌است چندان به کار استارت‌آپ‌‏ها و رشد اکوسیستم استارتاپی هم نمی‏‌آید.»

تعمیرات یخچال بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

نائب رئیس مجمع تشکل‌های دانش‌بنیان ایران معتقد است که به‌طورمعمول حمایت‌های مالی مستقیم در هر حوزه‌ای بیش از آنکه مفید باشد، ایجاد رانت می‌کند. او می‌گوید حمایت‌های مالی مستقیمی که در سال‌های گذشته ارایه شده، نشان داده که معمولا - تعمیرات یخچال بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - این سبک حمایت‌ها برای کسب‌وکارهای دانش‌بنیان است، چندان مفید فایده نیست:

«اگر دولت بتواند با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی - تعمیرات یخچال بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - از طریق ارایه تخفیف‌های مالیاتی، تسهیل سرمایه‌گذاری و صادرات گمرک - تعمیرات یخچال بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - آن‌ها را تشویق به ورود به حوزه دانش‌بنیان‌ها کند می‌تواند موجب شکوفایی صنعت کشور و ایجاد پیوندی - تعمیرات یخچال بکو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - عمیق‌تر بین دانش و صنعت شود.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone