🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  4. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  5. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37387.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

ارزهای رمزپایه در ماه مارس، درآمدی 3.43 میلیارد دلاری روانه جیب TSMC کرده اند

بنابر گزارش های تازه، استخراج ارزهای رمزپایه و تکنولوژی های مرتبط با آن سبب شده فروش کمپانی تایوانی TSMC طی ماه گذشته میلادی به شکلی چشمگیر افزایش یابد. تحلیلگران حالا انتظار دارند که TSMC در ...

بنابر گزارش های تازه، استخراج ارزهای رمزپایه و تکنولوژی های مرتبط با آن سبب شده فروش کمپانی تایوانی TSMC طی ماه گذشته میلادی به شکلی چشمگیر افزایش یابد. تحلیلگران حالا انتظار دارند که TSMC در ماه مارس درآمدی 3.43 میلیارد دلاری کسب کرده باشد و بخش اعظمی از این درآمد به سفارش چیپست های 12 و 16 نانومتری از سوی انویدیا و کمپانی چینی استخراج های رمزپایه، Bitmain - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تعلق دارد.

گذشته از عملیات های مرتبط با ارزهای رمزپایه، انویدیا به دنبال بهره گیری از چیپ های سفارشی جدیدش در دیوایس های گیمینگ است. این کمپانی آمریکایی چیپ های 20 نانومتری Tegra X1 را برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ تامین کرد که گفته می شود طی سال آتی میلادی، از نظر سخت افزاری به روزرسانی خواهد شد. به کفته منابع، مدل بهبودیافته نینتندو سوییچ قرار است از ماژول های ساخته انویدیا استفاده کند که با تکنولوژی فرآیندهای TSMC ساخته می شوند.

TSMC در حال حاضر برای ارائه چیپ های 7 نانومتری سفارش اپل طی نیمه دوم سال 2018 آماده می شود و این محصولات به طور یقین، به رشد درآمد کمپانی تایوانی در اواسط 2018 و بعد از آن منجر می شوند. از طرف دیگر، های سیلیکونِ هواوی، کوالکام و Xilinx هم از جمله کمپانی هایی هستند که همین حالا سفارشاتی برای تولید با فرآیند 7 نانومتری TSMC به ثبت رسانده اند.

در حال حاضر پیش بینی شده که TSMC طی سال 2018، رشد سالانه حداقل 10 درصدی را پشت سر خواهد گذاشت که علت اصلی آن افزایش چشمگیر تقاضا برای ارزهای رمزپایه و اسمارت فون های قدرتمند است. فرآیند 7 نانومتری FinFET این کمپانی تا ماه ژوئن برای تولید انبوه آماده می - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شود و TSMC را به نخستین شرکتی که قادر به تولید این چیپست ها هست تبدیل می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone