تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24130.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

چگونه همه آیکون ها را در ویندوز 10 تغییر دهیم؟

آیکون‌های پیش فرض سیستم عامل ویندوز 10 ظاهر نسبتا خوبی دارند اما ممکن است از آن‌ها خسته شده باشید و بخواهید تغییرشان دهید. تغییر آیکون ویندوز 10 کار دشواری نیست و به راحتی انجام پذیر ...

آیکون‌های پیش فرض سیستم عامل ویندوز 10 ظاهر نسبتا خوبی دارند اما ممکن است از آن‌ها خسته شده باشید و بخواهید تغییرشان دهید. تغییر آیکون ویندوز 10 کار دشواری نیست و به راحتی انجام پذیر است.

در این مطلب می‌خواهیم به چگونگی تغییر همه آیکون‌ها (حتی آیکون برنامه‌های سیستمی) بپردازیم. بنابراین اگر علاقمند به شخصی سازی ویندوز خود هستید، این مطلب را تا انتها بخوانید.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

یافتن آیکون‌های جدید برای ویندوز 10

پیش از تغییر آیکون‌ها در سیستم عامل ابتدا باید آیکون‌هایی که می‌خواهید جایگزین شوند را انتخاب کنید. برای این کار وبسایت‌های مختلفی وجود دارند که یکی از بهترین‌ها Flaticon است.

وبسایت یاد شده منبع بسیار خوبی از آیکون‌هاست که بیش از یک میلیون تصویر مختلف دارد و می‌توانید آن‌ها را جایگزین آیکون‌های سیستمی ویندوز 10 - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نمایید. کافیست وارد این وبسایت شوید و یک مجموعه از آیکون‌های مد نظر خود را دانلود کنید.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

وبسایت Flaticon فرمت‌های مختلفی را برای آیکون‌های شما در نظر می‌گیرد. توصیه می‌کنیم که همه آن‌ها را با فرمت PNG دانلود کنید تا امکان تغییرشان به ICO به سادگی انجام پذیر باشد (فرمت تصاویر برای آیکون‌ها ICO است).

وبسایت‌های دیگری هم برای این کار وجود دارند که در ادامه به سه تا از آن‌ها اشاره کرده‌ایم:

تغییر فرمت PNG به ICO

ویندوز برای نمایش ظاهر آیکون - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - برنامه‌ها باید از تصاویری با فرمت ICO استفاده کنید. - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به همین دلیل بعد از دانلود آیکون‌های مد نظر خود باید ابتدا فایل‌های PNG را به ICO تبدیل کنید.

وبسایت ConvertICO یکی از ساده‌ترین راه حل‌ها برای تغییر فرمت تصاویرتان به شمار - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - می‌رود. با استفاده از سایت یاد شده می‌توانید بیش از ۵۰ آیکون PNG را به صورت همزمان آپلود کنید و منتظر دریافت خروجی ICO باشید. همچنین در صورتی که بخواهید می‌توانید آدرس اینترنتی یا URL تصویر - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - PNG مد نظر خود را در - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ConvertICO وارد کنید تا تبدیل فرمت انجام شود.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

همه - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - فایل‌های ICO را بعد از - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - تغییر در یک فولدر نگهداری کنید. مطمئن شوید که آن‌ها در جایی ذخیره شوند که هرگز نیازی به تغییر مسیرشان نباشد؛ چرا که در صورت تغییر جای آیکون‌ها بعد‌ها دچار مشکل خواهید شد.

تغییر آیکون ویندوز 10

تغییر آیکون در ویندوز کار بسیار ساده‌ای است اما پیش از تغییر آیکون برنامه‌ها باید از آن‌ها یک میانبر - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - یا Shortcut ایجاد کنید. برای انجام این کار باید ابتدا فایل exe یا اجرایی نرم افزار را بیابید. برای این کار از طریق جستجو نام نرم افزار را تایپ کرده و سپس روی آیکون آن در منوی نمایش داده شده کلیک راست کنید و گزینه Open File Location را - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بزنید. در فولدر روی فایل exe نرم افزار کلیک راست کرده و سپس Send > Desktop را بزنید.

حالا به - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - صفحه دسکتاپ خود برگردید و روی آیکون جدید ایجاد شده کلیک راست کنید. Properties را بزنید تا یک پنجره جدید باز شود. از پنجره یاد شده به تب - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - Shortcut بروید و گزینه - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - Change Icon را انتخاب کنید.

در پنجره کوچک و جدید باز شده می‌بینید که گزینه‌های دیگری - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - هم برای تغییر برنامه‌تان نمایش داده شده‌اند. می‌توانید هرکدام که می‌خواهید را انتخاب کنید. علاوه بر این امکان انتخاب یکی از آیکون‌های دانلود شده خود را - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نیز خواهید داشت. به این منظور روی گزینه Browse کلیک کرده و به محل ذخیره سازی آیکون‌های خود بروید و گزینه مطلوب خود را - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - انتخاب کنید.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

پین کردن آیکون‌های شخصی سازی شده به تسک‌بار

اگر می‌خواهید آیکون‌های نمایش داده - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شده در تسک بار را هم تغییر دهید، ساده ترین کار این است که ابتدا مانند روش گفته شده در بالا - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - آیکون دسکتاپشان را شخصی سازی کنید. سپس روی آیکون در دسکتاپ کلیک راست کرده - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - و گزینه Pin to Taskbar را بزنید.

البته امکان تغییر آیکون‌های نمایش داده شده در تسک‌بار هم وجود دارد. برای این کار در حالی که کلید Shift را نگه داشته‌اید روی آیکون در تسک بار کلیک راست کرده و سپس گزینه Properties را بزنید. سپس با طی کردن مراحل گفته شده در بخش قبلی می‌توانید آیکون‌های مد نظر خود را تغییر دهید.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

توجه داشته باشید که تغییر آیکون‌ها از این روش ممکن است بعد از گذشت زمان اجرایی شوند.

تغییر آیکون فولدر ها در ویندوز 10 به صورت - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - جداگانه

تغییر آیکون فولدر به طریق مشابه انجام می‌شود. روی فولدر کلیک راست کنید و سپس گزینه Properties را بزنید. در پنجره باز شده به تب Customize بروید و دکمه Change Icon را انتخاب کنید. ویندوز آیکون‌های متفاوت بسیار زیادی را نمایش می‌دهد که عمدتا قدیمی و زشت هستند.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

با کلیک روی دکمه Browse و رفتن به مسیر آیکون‌های دانلود شده، - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - می‌توانید آیکون مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

تغییر - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - آیکون فولدر ها در ویندوز 10 - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به صورت یکجا

توجه: این روش در - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ویندوز 10 نسخه 1903 جوابگو نبود اما بسیاری از افراد در وبسایت‌های مختلف اعلام کرده‌اند که این روش جواب داده است. به همین دلیل ممکن است برای شما هم عملی باشد.

برای تغییر همه فولدر‌ها به صورت یکجا ابتدا باید این موضوع را در نظر بگیرید که باید رجیستری ویندوز را تغییر دهید. انجام این کار ممکن است سیستم را مشکلاتی مواجه کند. به همین دلیل اگر با کامپیوتر آشنا نیستید بهتر است این روش را انجام ندهید.

ابتدا از بخش جستجو regedit را تایپ کرده و سپس کلید Enter را بزنید. حالا از فولدر‌های سمت چپ به مسیر زیر بروید:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer

حالا روی فولدر Explorer از سمت چپ کلیک راست کرده و سپس New > Key را بزنید. اسم کلید جدید را Shell Icons بگذارید و سپس آن را از سمت چپ انتخاب کنید. روی بخشی از صفحه سفید و خالی سمت راست کلیک راست کرده و سپس گزینه New > Expandable String Value را بزنید. نامش را 3 بگذارید. حالا یک رشته یا String دیگر را با روش مشابه ایجاد کرده و نام آن را 4 بگذارید.

در نهایت دو بار روی 3 کلیک کنید. در پنجره باز شده در بخش Value - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - Data محل آیکونی - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - که مد نظرتان است را وارد کنید. یک روش - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ساده برای انجام این کار نگه داشتن کلید Shift و کلیک راست کردن روی آیکون مد نظرتان است. از منوی نمایش داده شده می‌توانید گزینه Copy as path را انتخاب کنید و در بخش Value آن را درج نمایید.

باید شبیه به رشته زیر باشد:

"C:\Users\User\Documents\ICO Icons\folder.ico"

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

اعمال مشابه را برای رشته 4 هم انجام دهید. برای - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - این که تغییرات شما نمایش داده شود باید یک بار فایل اکسپلورر را ببندید و مجددا آن را باز کنید.

برای این کار ابتدا کلید‌های Ctrl + Shift + Esc را بزنید تا وارد تسک منیجر شود. - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - روی - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - گزینه More Details کلیک کنید. از تب Processes گزینه Windows Explorer را بیابید. روی آن کلیک راست کرده و - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - Restart - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - را بزنید.

با این کار احتمالا تغییرات روی همه فولدر‌ها اعمال می‌شود. برای - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - این که همه چیز به حالت اولیه برگردد کافیست Shell Icons را از رجیستری حذف کنید.

تغییر آیکون فایل‌ها با توجه به نوعشان

به صورت پیش فرض هر نوع از فایل‌ها در ویندوز دارای آیکونی خاص هستند. اگر می‌خواهید این فایل‌ها را تغییر دهید باید از ابزاری به نام FileTypesMan اشتباه کنید.

پس از دانلود و اجرای آن کلید‌های ترکیبی Ctrl + F را بزنید تا نوع فایلی که می‌خواهید آن را تغییر دهید را بیابید. از لیست نمایش داده شده - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - روی آن دو بار کلیک کنید تا یک پنجره جدید با انتخاب‌های متفاوت نمایش داده شود. سپس از بخش - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - Default Icon یک دکمه ... می‌بینید.

روی آن کلیک کنید. پنجره‌ای مشابه تصویر زیر باز می‌شود که به شما امکان تغییر آیکون‌ها بر اساس نوعشان را می‌دهد.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

تغییر آیکون درایو‌ها در ویندوز 10

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

برای تغییر آیکون درایو‌ها در ویندوز 10 می‌توانید از یک نرم افزار کاملا رایگان به نام Drive Icon Changer استفاده کنید. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است. کافیست یک درایو را انتخاب کرده و آیکون مد نظر خود برای آن را برگزینید. پس از یک بار ریستارت کردن کامپیوتر تغییرات مورد نظرتان اعمال خواهد شد.

تغییر اندازه آیکون‌ها در ویندوز - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - 10

اگر می‌خواهید تنها اندازه آیکون‌ها در ویندوز 10 را تغییر دهید، راه حل بسیار ساده‌ای پیش رو خواهید داشت. روی بخشی خالی از دسکتاپ کلیک راست کرده و سپس از بخش View یکی از گزینه‌های Medium icons یا Large icons را انتخاب کنید.

اگر از اندازه آن‌ها راضی نیستید می‌توانید کلید Ctrl را روی کیبورد نگه داشته و سپس چرخ - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ماوس را بالا یا پایین ببرید. با این کار اندازه آیکون‌ها تغییر - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - خواهند کرد.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

در فایل اکسپلورر با کلیک راست کردن در فضای خالی و از بخش View گزینه‌های بیشتری را - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - خواهید دید. البته در آنجا هم می‌توانید از روش بالا و پایین کردن چرخ ماوس استفاده کنید.

حل مشکل ناپدید شدن آیکون‌های ویندوز 10 در دسکتاپ

در صورت - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - محو شدن آیکون‌ها می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید.

روی هر بخش خالی از دسکتاپ کلیک راست کرده و سپس گزینه View > Show Desktop Icons را بزنید. اگر این گزینه فعال بود و همچنان چیزی مشاهده نمی‌کردید ممکن است در حالت Tablet باشید. برای خارج شدن از این - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - حالت به Settings > System > Tablet mode بروید و آن را غیر فعال کنید.

در نهایت اگر آیکون‌های سیستمی ویندوز 10 محو شده‌اند باید آن‌ها را - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بازیابی کنید. برای این کار به Settings > Personalization > Themes رفته و در سمت راست پنجره گزینه Desktop icon settings را انتخاب کنید.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

با انتخاب این گزینه پنجره جدید - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - باز می‌شود که می‌توانید از آن‌ها آیکون برنامه‌های سیستمی مثل This PC، Network، Control Panel و Recycle Bin را به دسکتاپ اضافه کنید. وقتی در این پنجره هستید می‌توانید آیکون هرکدام از آن‌ها را هم تغییر دهید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone