تعمیرات یخچال فیلور در شهر کردستان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13239.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اپل با نصب پیش فرض اپ‌های دولت روسیه روی آیفون و آیپد موافقت کرد

اپل از ماه آینده میلادی به دولت روسیه اجازه می‌دهد که روی آیفون و همچنین آیپد بطور پیش فرض برنامه نصب کند و البته شاید در آینده چنین امکانی برای دیگر محصولات کوپرتینویی‌ها مانند مک‌ها ...

اپل از ماه آینده میلادی به دولت روسیه اجازه می‌دهد که روی آیفون و همچنین آیپد بطور پیش فرض برنامه نصب کند و البته شاید در آینده چنین امکانی برای دیگر محصولات کوپرتینویی‌ها مانند مک‌ها هم فراهم شود.

مطابق قانونی جدید روسیه، کاربران اپل در هنگام راه‌اندازی دستگاه‌های جدید با پیامی برای برنامه‌های پیش فرض مانند مرورگرهای وب، آنتی‌ویروس، سرویس - تعمیرات یخچال فیلور در شهر کردستان استان کردستان - ایمیل و موارد دیگر روبه‌رو می‌شوند. فهرست این اپ‌ها توسط دولت روسیه ارائه شده است.

اپ‌های موجود در این لیست - تعمیرات یخچال فیلور در شهر کردستان استان کردستان - بطور پیش فرض انتخاب شده‌اند و به عنوان بخشی از راه‌اندازی، روی دستگاه نصب می‌شوند، با این حال کاربران - تعمیرات یخچال فیلور در شهر کردستان استان کردستان - در صورت عدم نیاز، می‌توانند آن‌ها را بطور جداگانه از حالت انتخاب خارج - تعمیرات یخچال فیلور در شهر کردستان استان کردستان - کنند.

علاوه بر امکان جلوگیری از نصب این اپ‌ها، می‌توان پس از تکمیل فرایند راه‌اندازی آن‌ها را حذف کرد. در حقیقت - تعمیرات یخچال فیلور در شهر کردستان استان کردستان - این برنامه‌ها رفتاری مشابه اپ‌های شخصی ثالثی دارند که - تعمیرات یخچال فیلور در شهر کردستان استان کردستان - از اپ استور دانلود می‌کنید.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر کردستان استان کردستان

اگرچه چنین کاری با توجه به امکان حذف آن‌ها در هنگام راه‌اندازی دستگاه یا حتی پس از نصب برای کاربران دردسری ایجاد نخواهد کرد، اما عدم جلوگیری اپل از نصب برنامه‌های دولت روسیه قدم بزرگی محسوب می‌شود.

اپل در سال‌های گذشته اقدامات زیادی برای جلوگیری از تاثیر اپراتورها و فروشگاه‌ها روی تجربه کاربری آیفون انجام داده و حالا ظاهرا تسلیم دولت روسیه شده است. در مقابل iOS، دستگاه‌های اندرویدی با برنامه‌های پیش فرض زیادی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند که اگرچه برخی از آن‌ها کاربردی ندارند، اما نمی‌توان آن‌ها را حذف کرد.

قانون جدید - تعمیرات یخچال فیلور در شهر کردستان استان کردستان - روسیه از تاریخ ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ (۱ آوریل) اجرایی می‌شود. کوپرتینویی‌ها در گذشته تهدید کرده بودند که در صورت اعمال این قانون، بازار این کشور را ترک خواهند کرد، اما اکنون از چنین - تعمیرات یخچال فیلور در شهر کردستان استان کردستان - تصمیم‌هایی عقب‌نشینی کرده‌اند و از قانون جدید روسیه پیروی می‌کنند. باید منتظر ماند و دید کاربران روسی چه واکنشی به این تصمیم نشان می‌دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone