تعمیرات یخچال یخساران در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  2. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30181.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

انتشار نخستین رندر از آیفون 2019 و تأیید حضور دوربین سه گانه

تنها یک هفته از سال جدید میلادی گذشته و به لطف افشاگرانی مانند OnLeaks و Digit India، نخستین رندر از آیفون 2019 منتشر شده است. [digivideo] [/digivideo] همان طور که در ویدیو مشاهده می کنید، ...

همان - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نمک آبرود استان مازندران - طور که در ویدیو مشاهده می کنید، - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نمک آبرود استان مازندران - آیفون 2019 با ماژول دوربین اصلی سه گانه به تصویر کشیده شده که این رویکرد در گوشی های اپل بی سابقه است. چیدمان - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نمک آبرود استان مازندران - مذکور در نگاه اول ما را به یاد هواوی پی 20 پرو - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نمک آبرود استان مازندران - می اندازد، اما با اندکی دقت می توان تفاوت مکانی مربع پایه و همچنین لنزهای دوربین را با محصول هواوی مشاهده نمود.

دوربین سوم احتمالاً در زمینه واقعیت افزوده کاربرد خواهد داشت

بر اساس ادعای OnLeaks، رندر مورد بحث مربوط به مرحله تست مهندسی در فرآیند طراحی بوده و ممکن است دچار تغییراتی شود. از طرفی هنوز نقش لنز سوم در ماژول دوربین آیفون 2019 مشخص نیست؛ - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نمک آبرود استان مازندران - اما طبق شایعاتی که قبلاً درباره توسعه دوربین 3D توسط اپل منتشر شده، احتمالاً این سنسور برای تصویربرداری سه بعدی و تبدیل اشیای محیط به آیتم های قابل دستیابی در اپلیکیشن های واقعیت افزوده کاربرد خواهد داشت.

علاوه بر بحث AR، لنز - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نمک آبرود استان مازندران - اضافه می تواند به توانایی عمق سنجی دوربین اصلی نیز کمک کند و به خصوص در - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نمک آبرود استان مازندران - ثبت تصاویر بوکه، تمایز بهتر سوژه از پس زمینه را فراهم آورد.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر نمک آبرود استان مازندران

لازم به ذکر است که افشاگر مشهور دیگر Ice Universe نیز تصاویر منتشر شده از سوی OnLeaks را تأیید کرده و اظهار داشته این رندرها تصویر خوبی از آیفون 2019 را به نمایش می گذارند. هرچند هنوز 9 ماه تا تاریخ سالانه معرفی آیفون های جدید باقی مانده و احتمالاً در این مدت، رندرهای - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نمک آبرود استان مازندران - دیگری که به طرح نهایی نزدیک تر باشند منتشر خواهند شد.

گفتنی است بر اساس پیش بینی ها اپل در سال 2019 باز هم سه مدل مختلف آیفون را به بازار عرضه خواهد کرد که - تعمیرات یخچال یخساران در شهر نمک آبرود استان مازندران - یک مدل ارزان قیمت (به نسبت) و دو مدل گران قیمت خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone